Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag tror du hör till den skararn som inte kommer få några bristningar.... kanske på tissarna sen då mjölken kommer.... Min mamma fick inte en enda bristning under sina 2 graviditeter och hade sån där vacker mage som dig.... Ena gången låg ju jag i magen men min bror är 8 år yngre och jag minns hennes vackra mage!

Själv har jag flera tusen bristningar så om ni saknar kan ni få av mig :rofl: Jag fick över allt.... jag har bakom knäna i armvecken.... ryggen.... U name it :rofl: Magen är full av bristningar då har jag ändå tagit bort 20 cm av den :rofl: Men vet ni vad.... DET ÄR VÄRT DET :love: dessa små underbara varelser man skapar.... ojoj :love:

Lägger in en bild på min övertidsmage:
mage+1.jpg

BF+1

Gud vad söt o smidig mage trots sååå långt gången..vill oså ha sån fin o söt nätt mage....

Är du lite halv kort?
Bara en fundering för vi sätter mage rätt lika :p
Måste ta och fota och se hur det ser ut nu,
men jag lär väl knappast tordas lägga ut :angel:

Jag är 1,62 så jag är ganska kort. Magen ser ganska liten ut på bilden, men den känns större. Den är liksom utsprid överallt och är bredd.
Hoppas du vågar lägga ut en bild.

Ja här växer Grodan så det knakar, händer jätte mycket nu :)

Ny bild från dig då?

fragansia:

Himmel vilken vacker mage :)

Måste lägga upp den här från 19+3 :) Fotar med mobilen ibland o skickar till sambon på jobbet, han blir så glad sötnosen :)

193_21510412.jpg

Tycker det ser så fint ut :)

Jag är 1,62 så jag är ganska kort. Magen ser ganska liten ut på bilden, men den känns större. Den är liksom utsprid överallt och är bredd.
Hoppas du vågar lägga ut en bild.

Ja då är jag ju iof kortare,
har inte ens nått upp till 160 ;)
Asch det blir ingen bild i första taget,
har inte ens kameran hemma :D
Så det blir inte ens en bild för min egen del.

Tack, vad glad jag blir! Nej, än så länge finns det inga bristningar någonstans, men jag räknar kallt med att få några så att jag inte ska bli för besviken om/när det händer!

//Julia

Jag gjorde också det, tror det är rätt inställning för jag fick inte en enda bristning! Och magen är inte alls stor eller hängig nu knappt 2 veckor efteråt. Inget löst hängande skinn, magen är bara väldigt mjuk och lite putig, hänger inte ned alls. Har haft en dolly-tutte som försvann efter ett par dar, men ingen bristning där heller. Jag har ju mina gamla sen tonåren men de är nästan helt bortblekta av sig själv vid det här laget. Trodde aldrig jag skulle bli såhär förskonad från skavanker! Brast knappt i underlivet heller så inga men där heller, det känns såååååå bra! :laugh:

Måste börja ta kort på min lilla mage med. Har inte tagit ett enda och är i v 16. Hihi får be sambon lämna ifrån sig kameran=)

Så fina alla magar är!

Jag tänkte likadant, fick dock bristningar i slutet, men de bekommer mig inte det minsta. Nu tio månader senare ser man knappt dem. Det hade nog varit jobbigare om man inte blivit som "vanligt" där nere eller om man haft en massa skinn på magen.

Äh jag bombar på :rofl: Kommer nog ta senare i veckan också men hade så fruktansvärt tråkigt nu på morgonen!

20+0

200b_21652128.jpg

200c_21652143.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka