Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Är bara å bomba på, du är så fin så!

Jag tog nästan inga bilder på magen, det ångrar jag...

Jag har alldeles i början och sen i v 31 och sen i slutet. Inga mer tyvärr..

Är bara å bomba på, du är så fin så!

Jag tog nästan inga bilder på magen, det ångrar jag...

Jag har alldeles i början och sen i v 31 och sen i slutet. Inga mer tyvärr..

Det är det jag inte vill ångra, så jag fotar på :rofl:
Tack! :bow:

Ska försöka ta lite finare bilder nu när det syns på riktigt, typ utomhus.

Fin mage! Min ser inte alls så gulligt gravid ut som din, jag har ölmage istället :rofl: Det blir väl så när jag har lång överkropp och bakåtlutad livmoder. Jag trodde det skulle synas tydligare med barn 2, men nejdå!

Fin mage! Min ser inte alls så gulligt gravid ut som din, jag har ölmage istället :rofl: Det blir väl så när jag har lång överkropp och bakåtlutad livmoder. Jag trodde det skulle synas tydligare med barn 2, men nejdå!

Vet inte hur gulligt det är när det bara ser ut som en stor fettvalk när jag sitter ner lite ihopsjunket :D

Ölmage :D Haha det tror jag inte på ;)

200b_21652128.jpg

200c_21652143.jpg

Gud vad vacker du är!:love::love:

Så var hon här igen, lika söt och stilsäker som alltid!! :laugh:

Har förresten en likadan sån där grå tunika/klänning, den är jättefin på dig, hoppas den är det på mig med!:p

Längtar tills min lilla mage börjar synas:love:

Har förresten en likadan sån där grå tunika/klänning, den är jättefin på dig, hoppas den är det på mig med!:p

Längtar tills min lilla mage börjar synas:love:

:rofl: Sorry men jag hade tråkigt! Tack :love:
Jag har använt den två gånger men nu måste jag nästan ha jeans under för magen förkortar den :D Vill inte visa rumpan för alla!

Vilken vecka är du i nu??

Så fin du är med din lilla mage!

Kl

Här kommer tråkiga egentagna bilder på min mage, idag i v 32 enligt UL och v 33 enligt mig :D

http://www.pixbox.se/pic_show_id24771583.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id24771585.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id24771584.html

På kortet framifrån ser det ut som om jag inte har någon midja, men bakifrån syns det fortfarande inte att jag är gravid! Alla säger att jag har en typisk pojkmage eftersom den bara putar rätt ut =)
http://www.pixbox.se/pic_show_id24771596.html

Det är många som säger att magen har sjunkit mycket, och det kanske den har? Det kan den gott vänta med några veckor tycker jag! :eek: Jag har haft en del obehagskänslor i nedre delen av magen nu i några dagar (det liksom värker lite och ilar till riktigt ordentligt ibland), och härom natten kunde jag inte sova för jag hade sån mensvärk som kom och gick (dock inte ihop med sammandragningar). Bör jag oroa mig?

//Julia

Du har så himla fin mage Freyja, jag tycker också att din mage har sjunkit om man jämför med tidigare bilder ..

Det är kanske förvärkar du känner ?

Det är ju snart dags för dig :D

Ja, förvärkar är det kanske... vet ju inte riktigt hur det ska kännas. Men jag har för mig att förvärkar kommer ihop med sammandragningar, men så är det kanske inte?

Jo, visserligen är det ju inte så lång tid kvar, men det är ju ändå några veckor! Hon får gärna hålla sig kvar tills efter årsskiftet iaf =) Magen ska väl egentligen stå som högst i v 35 och SEN sjunka?!?

Tack för gullig kommentar om min mage =) Jag älskar den, den är hur fin som helst!

//Julia

Håller med, undraro m man kan hyra henne som klädinköpare/fyndare om man åker ner till den Kungliga Hufvustaden? :angel:
Själv har jag jätte svårt med tillväxten den här gången och knatar om kring i stora tröjor och ser mer än lovligt lufsig ut :o
Vadå stil? urk...

Ilandet kände jag av när Rasmus vänt sig och började sjunka ner med huvudet i bäckenet!

Och vad fort tiden går, det var ju nyss du blev gravid. Och vad avis jag är på din solbränna!

Barnet kanske fixerar sig och sjunker ner i bäckenet? Det hände mig kring vecka 30 men ut kom hon ju först vecka 43 :rofl: och inte frivilligt :)

Det första jag tänkte på när jag såg din mage va att oj, har den inte sjunkit?! Och sen läste jag vidare och såg att du undrade det samma.. En kompis mage sjönk i v.33 men hon gick över BF iallafall.. Så det är nog väldigt individuellt, min sjönk inte speciellt mycke, inte ens när han va fixerad.

Men det du skriver med mensvärken är nog ingen fara om det inte börjar kännas ordentligt och att dom kommer så regelbundet att du kan klocka dom! För då bör du komma in på en koll iallafall! Men ha det under uppsikt!
Att det ilar och värker i nedre delen av magen är nog att hon håller på o fixerar sig. För det är inte skönt!! :crazy:

----------------------------

Jättefina magar allihopa!!! :love:

:rofl: Sorry men jag hade tråkigt! Tack :love:
Jag har använt den två gånger men nu måste jag nästan ha jeans under för magen förkortar den :D Vill inte visa rumpan för alla!

Vilken vecka är du i nu??

Förstår det! Tur att den är snygg med byxor till också:)

Imorgon går jag in i vecka 10 (9+0) Hur spännande som helst ju:love:

Freya och alla andra med fina magar, säger bara en sak - :love:

tack :laugh:

alla säger att den är så liten för att vara i vecka 31 men jag känner mig enorm .

Vi har inte kollat könet , vi sparar den överraskningen :)

vad tror du/ni att det är?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka