Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Det blev en bild ändå :)
Det är skönt att se någon mer som har en liten mage. Jag tycker annars att "alla" andra har så stora magar.

Bara för det kommer nya bilder på min bautamage :rofl:
Lite lodigare än vanligt :D

Så, bilder mitt i vecka 21 (20+3)

203_21877972.jpg
203h_21878039.jpg
203j_21878065.jpg
203k_21878071.jpg

Tycker den har växt massor jag! :eek:

Ja, sannerligen! Du har ju blivit smällfet!. ;)

Jag börjar känna mig mer och mer som en klump så kommer du och är sådär fin!

Jag har oxå växt hur mycket som helst nu ett tag och det blev väl inte mindre av att vi var och hämtade vår babybox på babyproffsen häromdagen. :) Sjuttsiken, bebis är ju snart här!

Det blev en bild ändå :)
Det är skönt att se någon mer som har en liten mage. Jag tycker annars att "alla" andra har så stora magar.

Haha ja det blev ju det, nattlig förvirring får vi väl kalla det. ;)
Fast min mage måtte vara en synville för den är så stor som den "ska" vara för tiden enligt bm som mätte i förmiddags.
140 i hjärtslag också på lill skiten där inne :laugh:

Nån som inte vet, som vill gissa på könet på filuren i min mage?:D

Så fin du är! Nu är det verkligen en riktig bebiskula =)

Jag satt just och kollade på mina magbilder och det var riktigt roligt. Jag minns det som att jag var JÄTTE tjock om magen i v 20-21, men när jag ser på de bilderna så var det sannerligen en liten, behändig kula. Jag är nog inte speciellt stor nu heller, även om den känns helt enorm den lilla goa magen! Min mage står verkligen rätt ut =)

//Julia

Nu tycker jag faktiskt att man kan ana en bebismage på dig! Ingen aning om könet, den får växa lite till först =)

Fast ska man gå på magens form så ska jag ha en pojke, fast UL säger flicka...

Jag satt just och kollade på mina magbilder och det var riktigt roligt. Jag minns det som att jag var JÄTTE tjock om magen i v 20-21, men när jag ser på de bilderna så var det sannerligen en liten, behändig kula. Jag är nog inte speciellt stor nu heller, även om den känns helt enorm den lilla goa magen! Min mage står verkligen rätt ut =)

//Julia
Men visst är det rätt lusitgt det där?!
Att man kan uppleva den som stor sådär nu när den inte är det?
Jag är än mer road över det den här gången, första ok då,
men nu? jag vet ju bättre ändå känns den hel klumpig nu.
Fast jag tror jag kände mig klumpig i slutet också iof.
Minns en gång när mamma inte lyckades sätta fast säkerhetsbältet bak,
sambon stannade till och jag klättrade ilsket bak och spände fast henne och sen fram igen, mellan stolarna. :D
Själv var jag mest sur över att det inte gick så smidigt som jag var van,
sambon var mer oj oj över mitt snaba klängande dit bak :angel:

Nu tycker jag faktiskt att man kan ana en bebismage på dig! Ingen aning om könet, den får växa lite till först =)

Fast ska man gå på magens form så ska jag ha en pojke, fast UL säger flicka...

Jag vet inte men jag upplever min mage som rätt lika förra gången,
så jag vetinet hur pass magform har betydelse.
*s* ja nog har jag en bebismage nu *s*

Bara för det kommer nya bilder på min bautamage :rofl:
Lite lodigare än vanligt :D

Så, bilder mitt i vecka 21 (20+3)

203_21877972.jpg
203h_21878039.jpg
203j_21878065.jpg
203k_21878071.jpg

Tycker den har växt massor jag! :eek:

Vilken mage! Vad fin den är, blir lite avis! Till helgen måste jag försöka få in bilder på min mini v 22 mage. Går fortfarande alldeles utmärkt att gömma den, ingen som inte vet har anat något än ... eller så är de för finkänsliga för att fråga ;)

Men jesus :D

Tycker min mage är ganska stor för den vecka jag är, men den ligger ju klart i lä om man jämför med din ;)

Så himla fin hela du :)

Ska se om vi kan få till några magbilder på mig idag också...

//Julia

Hihi tack :D Jag tkr att det varit det värsta länge :rofl: Men kommer förmodligen undra hur jag tänkte när jag gått lika lång som du! :D

Din är så fin tycker jag! Själv åker jag säkert på massa bristningar.

Vilken mage! Vad fin den är, blir lite avis! Till helgen måste jag försöka få in bilder på min mini v 22 mage. Går fortfarande alldeles utmärkt att gömma den, ingen som inte vet har anat något än ... eller så är de för finkänsliga för att fråga ;)

Tack :love:

Haha vad smidigt det låter, fast jag gillar min mage än så länge :angel:

Men jesus :D

Tycker min mage är ganska stor för den vecka jag är, men den ligger ju klart i lä om man jämför med din ;)

Så himla fin hela du :)

Ska se om vi kan få till några magbilder på mig idag också...

Om det var till mig du menade för jag såg inga bilder från esprit :D

Bah, är den så stor verkligen? :eek: Ja visa din så får jag jämföra, din är säkert lika stor :D

v.21 ( 20+3 )

Photo_84725_1029338.JPG

Photo_84725_1029340.JPG

Lägger in bilden på Lambos mage också igen, eftersom vi gått exakt lika länge så är det roligt att jämföra.

203k_21878071.jpg

Tycker att Lambos mage pekar lite uppåt, medan min mage pekar rakt ut, vad tycker ni andra ?

Senast ändrad:

Oj vad magar ni har, både du och Lambo! :eek: Jag måste fota min lika långt gångna mage snart så ni kan jämföra. Har jag på mig en hood eller fleece kan jag fortfarande dölja att jag är gravid ju.

Ja gör det :D

Ja men just det, du har ju också gått exakt lika långt som oss..

Min kusin har också samma BF ( 5/4 ) och på henne syns det inte alls så mycket än, så det verkar vara väldigt olika..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka