Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tillit skrev:
Och plötsligt så bara smäller det, vilka magar! Lambo, Calazirya och MittNyaJag, vad fina ni är!

Ja dom senaste veckorna har verkligen magen växt, tack :D

Freyja_bus skrev:
sicken fin mage som har växt fram!!

Jag tror att det ligger en liten pojke i din mage och en tjej i Lambos.

Ja visst är den go ;):)

Den 19/12 får vi veta om det är en pojke i magen, spännande ...

Äntligen kommer det biler på min lilla kula. Är nu i v 17=)

24812056.jpg

24812057.jpg

24812058.jpg

Går det antyda en liten tjej eller kille där inne?=)

Hmm jag avvaktar med min chansning tills magen blivit liite större ;)

Super söt liten mage iaf och välkommen in i magtråden :)

Det smäller till när man minst anar det ;)

Är ju bara att kolla på min mage hur den bara exploderat nu på slutet .

Kl

Träffade en gammal stallkompis idag, visade sig att hon ska ha barn 2 dagar innan mig. När jag berättade att jag var gravid så sa hon att hon tyckte det, men vågade inte riktigt fråga. Jag blev glad, nu syns det alltså, trots vinterjacka :). Nya bilder ska jag ta imorgon då jag går in i v. 25.

Jag tror som dom flesta andra, en flicka i Lambos mage och en pojkgroda i Calaziryas.
Mittnyajag- Oj, vad det har vuxit :) MaRomer, kul att du är med i tråden ska bli kul att se din mage växa också.

*KL*

Alla är så fina :love: Jag längtar tills jag får va me här igen, min kompis fick barn i onsdags, 46 cm å 2,2 kg *puttenuttebeebiiiis*

kl

Det växer ordentligt nu insåg jag när jag hade tagit kort. Blev inte så bra, dåligt ljus och oranga väggar var inte så bra och skarven på spegel sitter lite dumt. Men jag var ordninggjorde för en gång skull så ni får se hela mig, djupt koncentrerad på kameran :)

Är du i v.25 nu?
Tyckte att jag läste det någonstans, men du har inte skrivit något över dina bilder :)

Vet du vad du har i magen ( kön ) ?

Jättefin klänning också :)

Dags att uppdatera magen. Är nu i V18(17+2) bilden tagen i går, lördag. den känns inte så stor som den ser ut...shit var kommer den alla sluta...kommer se ut som en heffaklump ju.....Men där e en del fett på magen oxå :o

Åh aha, jag hade nog chansat på en pojkmage annars men som du ser så är jag ingen god chansare :p

Memma:

Du ser inte alls ut som en heffaklump, sluta säg så om dig själv. Du har en vacker mage och jag är säker på att hela du strålar också :)

Tack du är så snäll, jag undviker att ta med huvudet på bilderna...

Dock känns det så skönt för nu börjar man bli piggare igen, och det är såååå välkommet!:bow::bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka