Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Vad fina ni är, du och Lambo. Ja självklart är alla andra lika fina dom.
Jag kikar i denna tråden flera gånger varje dag, men nu måste jag säga att din och Lambos magar verkligen har växt, och dom är så fina!

Oh din har också växt minsann!! Solstråle där! :love:

(Sluta svara på fel knapp!!!!! :devil: :rofl:)

Ja dom är lite olika på nåt sätt i alla fall, o jag är en tjockis! :rofl:

Vad fina ni är, du och Lambo. Ja självklart är alla andra lika fina dom.
Jag kikar i denna tråden flera gånger varje dag, men nu måste jag säga att din och Lambos magar verkligen har växt, och dom är så fina!

Två bjässar på språng :D Tack!!

Sitter precis med en sparkande bebis där inne :love:

Två bjässar på språng :D Tack!!

Sitter precis med en sparkande bebis där inne :love:

Haha, men jag menade absolut inget illa:) Är bara så otroligt roligt att följa er, och nu har det gått snabbt med magarna ett tag.

Men åhh så härligt det låter! Hmm, undrar när man själv får uppleva ngt sådant underbart. Nej nej, inte alls bebisjuk, och hormonerna blir då absolut inte bättre av att kika i denna tråden!
Nu måste jag få fråga, det hör absolut inte till tråden, men, vart har du hittat de underbara stövlarna, som du har på bilden där du har den gråa tröjan på dej? Jag har letat som en tok, men kan inte finna ngra liknande stövlar. Du kan svara via pm om du vill.

Haha, men jag menade absolut inget illa:) Är bara så otroligt roligt att följa er, och nu har det gått snabbt med magarna ett tag.

Men åhh så härligt det låter! Hmm, undrar när man själv får uppleva ngt sådant underbart. Nej nej, inte alls bebisjuk, och hormonerna blir då absolut inte bättre av att kika i denna tråden!
Nu måste jag få fråga, det hör absolut inte till tråden, men, vart har du hittat de underbara stövlarna, som du har på bilden där du har den gråa tröjan på dej? Jag har letat som en tok, men kan inte finna ngra liknande stövlar. Du kan svara via pm om du vill.

Neej menade mer att du tyckte vi var fina därav "Tack!!" :D (Tror du skrev nåt sånt, iaf var d nåt positivt!).

Haha det är supermysigt!

Stövlarna - Bianco!

*kl*
Jag tror minnsann det har hänt någonting här hemma... :D

Before... (5+3)
002%20%282%29.JPG

And after... (Idag, 27+5)
DSC_0104.JPG

DSC_0100.JPG

Neej menade mer att du tyckte vi var fina därav "Tack!!" :D (Tror du skrev nåt sånt, iaf var d nåt positivt!).

Haha det är supermysigt!

Stövlarna - Bianco!

Japp, menade bara positivt. Stort tack för att du berättade vart du hittade stövlarna.

Ha en fortsatt bra kväll, och ta hand om dej och bebis!

*kl*

Jag blir så sugen när jag ser alla magar. Har smugit omkring här länge nu men försökt att inte skriva något, jag är ju bara 20. :) Sa till killen (som är i militären just nu) att jag är jätte sugen. :p

Tyvärr är ju detta verkligen inte rätt tid, måste skaffa eget ställe först och gärna gifta mig med honom också. Men jag fattar inte hur jag kan längta så mycket?

Och plötsligt så bara smäller det, vilka magar! Lambo, Calazirya och MittNyaJag, vad fina ni är!:love:

Längtar som en tok tills min lilla mage (ja, den är ju liten än så länge..)också börjar växa!

//Tillit- vecka 9+2:love:

Du är så jäkla sööööööt människa och magen är sådär perfekt som dom är i tidningarna och på alla hollywoodmänniskor! :rofl:

OJ :o Tack så mycket =) Jag som tycker att jag ser mest trött, ovårdad och rödögd ut ;) Jag är faktiskt riktigt stolt över min mage, den är underbar! Tack igen!

Lambo: Ja, särskilt framifrån tycker jag att det ser ut som att den sjunkit.. men vad jag lyckas känna mig till ligger hon fortfarande i säte, så jag vet inte vad det beror på =)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka