Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fin mage! tycker den ser ungefär lika ut storleksmässigt som mig, jag är i slutet på v 35. Hittade dessutom självutlösaren även på mobilen så jag knäppte ett kort precis som jag ska försöka komma ihåg att ladda upp när jag kommer hem.
Ah, mitt sfmått låg på 32 när jag precis gick in i v 35 har jag för mig, midjemått har jag medvetet undvikit . Men jag antar av reaktionen på en person som inte sett mig på länge att magen ses som stor nu... Eller så reagerade han på sommarkläderna, jag har leggings och klänning på idag .
Du har en stencool mage! Det är egentligen helt sjukt vad kroppen fixar mycket!
Här är min v 24 mage.
Den känns betydligt större än vad magen var med My i samma vecka, eller egentligen vilken vecka som helst, för med My kände jag mig aldrig stor och tung (även om jag var det!), men det gör jag den här gången. Allt är motigt, sammandragningar har jag varje kväll och jag får ont i magen om jag promenerar för fort. Sjukt irriterande!
I morgon ska jag iaf till barnmorskan och mäta magen, så då jag jag ju se om det är någon skillnad. Men när jag tittar på bilderna är det inte någon jätteskillnad faktiskt, även om både jag själv och min familj tycker att magen känns större den här gången. Det kanske mest är känslan =)
Jag hade rätt, magen är större den här gången! Vid 23 fulla veckor med My hade jag SF 23cm, nu hade jag SF 26 cm =)
Att det gör ont i magen när jag rör mig är troligtvis mina muskler, så det är ju skönt att det inte var något annat. Allt verkade bra med lilla bebisen iaf!
Kommer ihåg din mage med My och att jag tyckte den var så fräck mot slutet, den pekade nästan lite uppåt om du förstår hur jag menar?
Ska bli spännande att se hur din mage blir denna gång!
Liten uppdatering härifrån också!
Tror inte jag växt så mkt, känns inte som det iaf. Men blir fortfarande lika chockad varje gång jag ser mig på bild för känner mig verkligen inte sådär stor. Vilket jag självklart är jätte glad över!
De ligger huvud/ säte. så om allt går som det ska så kommer jag kunna föda vaginalt..
Och trångt e det säkert känner riktigt när dem sparkar och håller på att det e nog väldigt trångt för dem he he
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.