Lyckliga tråden!

Sv: Lyckliga tråden!

Blir så inspirerad av alla duktiga travare! Får hem en jag ska träna nästa vecka, andra travaren jag skolar om! Ska bli underbart! Fast det är första gången hästen kommer direkt från banan.. Vill nån prata ridtravare går det fint! maila på heidi.tussilago@hotmail.com jag bor utanför Jönköping..
 
Sv: Lyckliga tråden!

Underbart :love:
Såna här historier gör en så LYCKLIG ! Att det finns fler än jag som har samma mål med sin häst och som också bara föll för 'fel' pålla :love:
 
Sv: Lyckliga tråden!

Mitten,
jag vill bara tacka dig för din underbara historia! Den värmde verkligen mitt hjärta!!
Lycka till i fortsättningen!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
31 638
Senast: Emuliiaa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 828
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp