Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag jättegärna! Är ledig en hel månad framåt, så jag får mer än gärna mer inspiration. Men förlåt, vem var du? det här med bukenick försvårar namnminnet något...
Var ligger Marhult?
Undrar
OA
I så fall får jag låsa in min hund, annars kommer terrierna förmodligen att användas som tutleksaker... Men om de inte kan stanna hemma så går väl det att lösa.
Jag vill med tacka!! Jag var den korta, breda , pratglada korven i vacker bl¨å overall!!
J'ättekul var det! Jag vart faktist lite mer AR-inspirerad.. (är ju inte helt övertygad ännu..)
Så TACK för dagen!!
Men hallå tessiem.... du lät helt AR när vi pratade. Du har åkt dit -stenhårt
Tack Amk för att du tog emot oss. Det var mkt trevligt att prata häst med likasinnade. Det här får vi göra om
/Therese
Jag hade ju oturen att tvingas stanna hemma pga en elak förkylning (som inte har blivit bättre). Ni är väldigt välkomna att träffas och rida en stund hos oss! Just nu blir det ingen ridning för min del på ett tag, tills jag tillfrisknat.
By the way, kursen nu den 9:e februari ser ut att bli inställd pga för få deltagare. Det tycks vara alldeles för få AR-intresserade i våra delar av landet, för att en kurs ska fyllas upp.
Förresten hur många har vi till en träff i Småland??
Förutom mig, _Smulan_ o Spider84 här på forumet?
Vi kan ha en här nere längre fram också.
Kommer våren och jag har ridbanan kvar har jag boxar och sängar åt ett antal hästar med ägare.
sådär, nu har jag pratat med min huskompis, och hon följer jättegärna med, så nu ser anmälningslistan ut såhär:
Anna_ (övik) 1-3 hästar
Lusidor (övik)
Tacitus (övik)
Hoskeblaffa (övik) 1 häst
Boe (övik)
zesel (övik)
evis (umeå) 1-2 hästar?
Mixus (umeå)
galoppiruett (umeå)
Koppar (sundsvall)
Lotus7 (sundsvall)
suberdoo (kramfors) 1 häst
-"-s kompis (kramfors)
Asa_S (?)
ramada (ullånger)
Totola (härnösand) 1 häst
sen kom jag på att jag har en film om natural trick training, kanske inte riktigt rätt ställe för den, men den finns iaf!