F
Fjunet
Sv: Lös i magen del 2!!!!
Du kan hitta Aloe Vera juice på Börjes och Hööks också...
Du kan hitta Aloe Vera juice på Börjes och Hööks också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gejsa skrev:Vad kul milly! Håll oss underrättade är du snäll.
Ska bara tala om för er andra att den här tjejens häst som hon pratar om vet jag vem det är. Hon har samma veterinär som jag. Tycker att det är väldigt konstigt att han inte sagt något till mig om kortison. Vet du milly om hon har prövat colicure först? Har han sagt att hon skulle pröva det först eller?
Vad är det för nåt du ger nu?gejsa skrev:i dag var fjordingen lite lös och unghästen hade varit lite lös i natt. Men det är inte alls så farligt. Tror att det kommer att fungera faktist. Unghästen ville ju inte äta av det första natten. Men nu så verkar dom gilla det väldigt mycket. Har en påse oöppnad inne och en av katterna står och smeker sig runt påsen och verkar jätteintresserad av lukten.
gejsa skrev:Colicure beställer man hem från ett ställe. Köpte det själv. Kostar ca 800 kr per häst. Man ska ge det i 3 dagar. Det är 1 dl per dag. En sorts bakteriekultur som finns i hästar. Luktar jätteäckligt. Men det fungerade bara i ca 2 v här. Nej, hon har nog inte köpt det. Men ger hon hösilage eller torr hö till hästen?
gejsa skrev:Men att ge halm gör inget. Vet du analysen på höet? Är det höga värden i?