Lös i magen del 2!!!!

Sv: Lös i magen del 2!!!!

Ja, det enda som varit är att stoet var grinigt när han var liten. Han ville inte ens stå med sin mamma när han var ca 3 månader gammal. Så han stod själv på natten. Trodde att det var det som spökade. Att han fått kroniskt magkatarr eller så. Men så var det ju inte. Dagtid gick han med mamman och diade.
Min veterinär sa att blev han inte bra när man slutat med tabletterna så kunde han få stå på en låg dos cortison resten av sitt liv. Ifall han blev bra så länge han åt dom. Men han blir ju även bra när han går på betet konstigt nog. Hoppas verkligen att jag slipper låta honom äta cortison resten av livet. :cry:

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
5 646
Senast: pepp
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 341
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden