Dressyrmuppan
Trådstartare
Sv: Lönsamhet på deltid uthyrning av boxar
Okej , tack för ärligt svar
. Vi har väl inte råd att gå minus så himla mkt, skulle nästan kunna jobba + - o något år dock 
Okej , tack för ärligt svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej , tack för ärligt svar. Vi har väl inte råd att gå minus så himla mkt, skulle nästan kunna jobba + - o något år dock
![]()
Jag tycker det spelar stor roll.Varför hör inte hit och spelar ingen roll i sammanhanget.
Min käre make skall ju också jobba med detta utöver hans vanliga jobb, såklart!
Vi har haft som mest 7 hästar installade så vet precis vad det innebär. Det tog inga 5 timmar..Dessutom skall detta vara smart byggt och underlätta allt dagligt arbete! Spar både pengar, tid och arbetsinsats.
Jag tycker det spelar stor roll.
Är övertygad om att jag inte är den enda som ifrågasätter hur man inte kan jobba mer än 25% på "vanligt" arbete men verkar ha all tid och ork i världen att ägna sig åt hästeri och utveckla sin verksamhet!
Det finns en anledning till att Försäkringskassan och andra myndigheter driver hetsjakt på långtidssjukskrivna och sjukpensionärer och för mig framstår faktiskt du med dina tankegångar om utveckling av din verksamhet som det stora affishnamnet till varför det blivit så!
Dock kan man inte med en sån verksamhet välja när man ska jobba, hästarna ska in/ och fodras, det tar hela dagen även om arbetstiden inte är så lång varje gång.
Men vill du köra så kör. Vi är många som förklarat svårigheterna finansiellt och tidsmässigt men vill du köra ändå så gör det.
Det var inte riktat till digJa räkna kan jag också ;-)