Välkommen tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IWOW va kul. Har du travhästar fortfarande?
gulan...numera utan hästar
Jajamen tänkte på dig häromdagen faktiskt .
Minns dig ju rätt väl.
Hahaha.älskar dig medNämen! Halmgubbe-martha, min antagonist är tillbaka! Trevligt, då blir det kanske fart på forumet igen, nu får vi nog städa och göra plats för våra röda kort och banningar i bukegarderoben igen!
Skämt (eller allvar) åtsido. Fortf stavas fortfarande som vanligt fortfarande.
Japp det har jag tänkte på dig häromdagen juWOW va kul. Har du travhästar fortfarande?
gulan...numera utan hästar
Hej , nu hitta jag in här på Buke igen efter måååånga år , kom t om ihåg mitt lösenord
Känner fortf igen några namn från förr..kul
Hej Lizzie tänkte på dig för ett tag sen när vi fick ta bort Röde , ett par månader sen.Välkommen tillbaka!
/Lizzie
Nämen! Halmgubbe-martha, min antagonist är tillbaka! Trevligt, då blir det kanske fart på forumet igen, nu får vi nog städa och göra plats för våra röda kort och banningar i bukegarderoben igen!
Skämt (eller allvar) åtsido. Fortf stavas fortfarande som vanligt fortfarande.
Hej Lizzie tänkte på dig för ett tag sen när vi fick ta bort Röde , ett par månader sen.
Ja han var ju född 2004 så 15 år blev han. Han bodde hos exet det sista för jag kunde inte ha honom i stan hellerÅh, den röde . Hur gammal blev han? Vilket sammanträffande egentligen. Tänkte faktiskt på honom för ett par månader sedan och undrade om han fortfarande hängde med
/Lizzie
Hei, här är en till som hittat hem igen efter låååång tid. Till min överraskning mindes jag också mitt passord.Hej , nu hitta jag in här på Buke igen efter måååånga år , kom t om ihåg mitt lösenord
Long time no see forumet for me too...Hej , nu hitta jag in här på Buke igen efter måååånga år , kom t om ihåg mitt lösenord
Long time no see forumet for me too...
Kom också ihåg lösenordet...
Nu ska jag kika runt efter lite "kändisar"
//C