Du kan fortfarande välja hur mycket du går på nätterna och vad du gör eller hur?Som sagt så kan inte alla tassa fram.
Jag kan det inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan fortfarande välja hur mycket du går på nätterna och vad du gör eller hur?Som sagt så kan inte alla tassa fram.
Jag kan det inte.
Du kan fortfarande välja hur mycket du går på nätterna och vad du gör eller hur?
Jag rekommenderar Ohropax Classic gjorda av vax.
Inte ÖRONvax, väl.... ?? Förlåt - kunde inte låta bli....
Skulle du vilja möta en trött lastbilschaufför för att denne inte fått sova pga en oförsiktig klampande granne på nätterna?
Nej, det vet jag mycket väl, grannarna gör ju inget fel. Jag har inte förväntat mig något hänsynstagande heller. Problemet sitter väl i byggnaden. Jag hoppas att jag vänjer mig.
Varför skuldbelägger du @Bison ? Lastbilschauffören är själv ansvarig för att hålla sig i skick för sitt jobb, precis som alla vi andra.Jag tror du missade min poäng, det är inte det att hon går utan snarare att hon klampar omkring på nätterna. Jag själv går försiktigare på nätterna för att inte störa andra. Just nattetid bör man vara lite försiktigare och inte klampa omkring för att visa hänsyn mot sina grannar om det är ett lägenhetshus där det hörs igenom väldigt väl.
Jag hade inte velat vara den som klampar omkring på nätterna så att grannarna stör sig.
Dagtid och helger bryr jag mig inte, endast de nätter när jag ska upp tidigt och jobba dagen efter. Skulle du vilja möta en trött lastbilschaufför för att denne inte fått sova pga en oförsiktig klampande granne på nätterna?
Ja, jag fattar inte det kontroversiella med det. Jag skulle aldrig klampa runt på natten och min granne bad mig att försöka keep it down några särskilda timmar skulle jag göra det. Bara för att man kan skita i sina grannar måste man ju inte göra det.Jag tycker också att som medmänniska kan man vara lite extra föriktig att inte smälla dörrar etc om man vet att grannen är lite känslig.
Ja, jag fattar inte det kontroversiella med det. Jag skulle aldrig klampa runt på natten och min granne bad mig att försöka keep it down några särskilda timmar skulle jag göra det. Bara för att man kan skita i sina grannar måste man ju inte göra det.
Ja, det funkar. Hos mig i alla fall.Oj, låter urjobbigt. Apropå mattor, vet du om det funkar som ljuddämpning från våningen under om JAG lägger mattor uppe hos mig? En person i en mattaffär sa det till mig, men hon vill ju sälja förstås...
Ja jag höll ju med dig .Det är ju precis det jag säger.
Ja jag höll ju med dig .
Jag är snäll som ett lamm . Det är lugnt!Jag är lite småsur så jag antog att du var elak Förlåt
Ja, jag fattar inte det kontroversiella med det. Jag skulle aldrig klampa runt på natten och min granne bad mig att försöka keep it down några särskilda timmar skulle jag göra det. Bara för att man kan skita i sina grannar måste man ju inte göra det.
Jag skiter inte i mina grannar men jag kan inte gå på något annat sätt än med hälen först.
Det är inte så att jag hoppar jämfota runt i lägenheten för att störa så mycket som möjligt.
Vissa dagar är jag hemma mitt i natten och andra dagar går jag upp mitt i natten för att jobba och då måste jag självklart gå runt i lägenheten.
Om man går på hälarna kan man hjälpa sina grannar genom att använda mjuka innetofflor.
Och man får gå i sitt hem när man vill. Kära nån, gamlingar och funktionshindrade skramlar fram med kryckor och rullstol. Gamlingar om några vaknar på nätterna och måste upp. Barn springer gråtande till sina föräldrar mitt i natten. Folk raglar hem från fester. Så är livet.Jag har tofflor, sambon säger att jag låter som en elefant ändå
Nu är det över 70 cm mellan grannens tak och vårt golv samt välisolerat så jag tror inte jag stör.
Kära Fru A som bodde ovanför mig tills hon var 97 sköt omkring möbler när hon inte kom fram med rollatorn och ibland hörde jag en dov duns, då stöp hon förmodligen omkull. Och jag var glad när jag hörde henne även om det så var mitt i natten för då visste jag att hon levde.Och man får gå i sitt hem när man vill. Kära nån, gamlingar och funktionshindrade skramlar fram med kryckor och rullstol. Gamlingar om några vaknar på nätterna och måste upp. Barn springer gråtande till sina föräldrar mitt i natten. Folk raglar hem från fester. Så är livet.