Ligger den rätt här?

Nej, du är alltid en så vän liten varelse och som vanligt är det bara alla andra som är otrevliga mot dig.... konstigt.. :angel:

vem har sagt att jag varot otrevlig mot gubben eller andra runt i området?

ja inte tycker jag synd om mig själv och kallar andra otrevliga som vissa andra :angel:

Avföring från hundar kan vara hälsovådligt. Hundlort är dessutom osnyggt och minskar trivseln. Den som rastar en hund skall se till att lorten tas om hand eller flyttas till ett område där den inte vållar olägenheter.

Hittade denna text på en sida..antar att det gäller häst oxå.. :smirk:

Om vi säger så här, som handikappad ger man sig knappast ut ensam på vägarna och rider. Det minsta man har med sig är en ridkompis, annars rider en handikappad oftast på volt.
Det där stämer inte riktigt. Det finns handikapade som rider ut själva. Att handikapade bara skulle rida på en volt med ledare är en fördom. Om min häst nu skulle bajsa olämpligt och någon går på mig om det så talar jag vänligt om att jag inte kan sitta av och sitta upp utan ramp för jag har ett handikapp men talar om att jag kommer tillbaka med bil och plockar upp efter oss. Det har aldrig varit några problem hitils att göra så. :)

Det vet du bäst själv, hur ditt bemötande var vid tillfället.

Däremot kan jag med hänvisning till ditt sätt i den här tråden varmt rekommendera en charmkurs.

har beskrivit hur mitt bemötande var.
Citera gärna texten där jag varit så otrevlig att jag behöver en charmkurs.

Jag tycker att de flesta här överreagerar när det gäller hästskit. Miljöförstöring i stort är fullt accepterat men en liten hög hästskit verkar göra vissa vansinniga.

Nej tala om att sila mygg och svälja kameler.

Ett par ocharmiga kommentarer jag snappade upp som hastigast...

”Nej nu gott folk ska jag göra annat.
Orkar inte driva med er längre.”

”Jag förstår inte hur jag som ryttare har förstört för er andra. Ni borde bli författare med eran fantasi.”

” oj, människor som dig som ställer en diagnos på andra människor ger jag inte ett ruttet öre för.
Jag undrar vem det är som är psykstörd som inte kan disskutera utan att kalla andra saker så fort dom inte håller med. Ta och välj dina ord bätte du mogne kvinna.”

” Vad du säger kan man ju inte lita på.Du verkar ju kläcka ur dig sånt som du TROR är sant”

” Vill du ha människobajs på dina skor?
Antagligen inte, du har en fobi och räknas som psykstörd.”

ja du, dessa kommentarer anser jag inte vara otrevliga.
Att någon annan kallade mig psykstörd, det såg du kanske inte? Nej man ser ju det man vill se.

ta några ex.
Att kalla mig psykisk störd och knäpp är väl ohövligt.
att anklaga mig för att rida förbi och strunta i att ta reda på skiten fast det inte stämmer är ohövligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat