Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är skillnad på att uppskatta och kunna hantera hästskit.
Om du har problem med att hantera hästskit, så tycker i alla fall jag att du är psykstörd. Och dessutom att du då borde låta bli att hålla på med hästar eller helt enkelt komma över ditt problem.
Jag har kallat dig för pinsam, och det står jag för.
Och jag tycker att du är knäpp, och det står jag också för.
Men jag kan förstå det på en asfalterad väg faktiskt.Jag tycker att de flesta här överreagerar när det gäller hästskit. Miljöförstöring i stort är fullt accepterat men en liten hög hästskit verkar göra vissa vansinniga.
Nej tala om att sila mygg och svälja kameler.
Tänk om det springer ut ett barn på vägen och någon inte kan bromsa sin bil p.g.a. en hästskit.
Det vore väl onödigt?
Jag erkänner.
Jag tycker att prince77 är både pinsam och knäpp.
Men jag tycker nog att sommarstuge-ägarna är i sin fulla rätt att kunna få ha en hästskitfri asfaltväg genom sitt område, men hänsyn till att det kan bli halt för bilar.Svar till:
Tänk om det springer ut ett barn på vägen och någon inte kan bromsa sin bil p.g.a. en hästskit.
Det vore väl onödigt?
ja nästan vad som helst kan hända om man har bra fantasi. Jag har svårt att se hästskit som ett trafikproblem faktisk.
Det är ju däremot ett mycket värre problem.Utanför sin egen lilla gata däremot kan man slänga ölburkar, godispapper, flaskor utan att tveka.
Så om man "tycker" att en person är si eller så för att den inte gillar vissa saker så har man rätt att kalla den otrevliga saker.det är ju som att säga:
Klarar du inte av att torka pensionärer i baken på jobbet, ja då måste du vara en jubel idiot med psykiska störningar.
Nej du Lobelia, du uttrycker dig bara dummare och dummare i varje mening, och det här "tycker" jag så det är inte oartigt att jag kallar dig dum.
Ja, jag övar på olika typer av kommunikation.Jag erkänner.
Jag tycker att prince77 är både pinsam och knäpp.
Så därför sänker du dig till samma nivå?
Ja visst är det enkelt om man bara vill göra rätt?Om min häst nu skulle bajsa olämpligt och någon går på mig om det så talar jag vänligt om att jag inte kan sitta av och sitta upp utan ramp för jag har ett handikapp men talar om att jag kommer tillbaka med bil och plockar upp efter oss. Det har aldrig varit några problem hitils att göra så