fawosimon
Trådstartare
Sv: Leva eller låta dö?
(svar på inlägget innan med)
Jaha, då förstår jag! Inget jag tycker att jag märkt att det är, men mycket möjligt att det kan vara så med kontraster/ljus. Ja precis, han har väl det kanske. Ja det vill jag också, jag är så rädd att han inte är lycklig och att jag bara drar ut på det onödigt länge, men sånt är ju typ omöjligt att veta.. Känns liksom inte kul att behöva stå och smacka på och slita och dra i honom för att få ut honom ur hagen liksom, ingen bra start direkt. Funkar inte med mat/godis heller Tack för dina svar, kram!
Svarar på detta också: Självklart är det inte roligt att rida om det blir bråk. Jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete för att du inte uppskattar dina stunder med hästen längre. Han har helt enkelt kommit till den punkten i livet när han inte kan låtsas vara ung och krämpfri, det kan ingen hjälpa utan man får bara göra det bästa av det. Jag skulle vilja att min häst dog lycklig, och där ingår inte termen bråk alls.
Kram på dig.
(svar på inlägget innan med)
Jaha, då förstår jag! Inget jag tycker att jag märkt att det är, men mycket möjligt att det kan vara så med kontraster/ljus. Ja precis, han har väl det kanske. Ja det vill jag också, jag är så rädd att han inte är lycklig och att jag bara drar ut på det onödigt länge, men sånt är ju typ omöjligt att veta.. Känns liksom inte kul att behöva stå och smacka på och slita och dra i honom för att få ut honom ur hagen liksom, ingen bra start direkt. Funkar inte med mat/godis heller Tack för dina svar, kram!