Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä han är visserligen religiös men inte så aktiv eller hur man ska säga. Han tror på gud men gör inget åt det eller hur man ska säga.

Kom en ruta? Låter spännande :p
Ja mycket spännande :D!
Små pluppar och man kunde (Tror jag) lägga in en bild i rutan) den har aldrig kommit upp tidigare och med röda svarsalternativ. Men försvann lika fort som de dök upp. Inga fler som fick upp den???

Kan vara så att jag kom åt nån knapp också. Kanske kanske vet inte :p

Har ätit goda mini-burgare och druckit större mängder israeliskt rödvin

9B9AFA7D-1824-4AF6-909C-91DD1F31EB29.webp

@tornblomma borde vara förbjudet att lägga ut såna bilder :cautious:

Det ser underbart ut!

Haha sorry ;)
Är mest nöjd att jag inte brände sönder mig, men körde sval sidenklänning som täckte och sen spf 50 i ansiktet. Har iofs nyss varit på Kuba och har ju ”grundat” där men vet att solen är livsfarlig när den står högt på dagen.

Imorgon blir det sol och bad och sen i övermorgon mot Jerusalem!

Jag har ugnspannkaka står i ugnen, lagom komplicerat och många matlådor blir det. Tänkte ta risgrynsgröt ikväll men tyckte jag var duktig som vevade ihop pannkaka trots att jag hade kunnat ta fram i frysen och bara värma.

Tillägg: hade i lite grövre mjöl med så duktig och lite nyttig :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 036
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
869
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar