Jodå men de brukar inte ta i dörrhandtag. Tippar på en tjuv som kollar läget. @Mirre hade kanske en bil mindre på uppfarten -> ingen hemma möjligen ? Sen kalla fötter av hundskallet.Det finns inte spöken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå men de brukar inte ta i dörrhandtag. Tippar på en tjuv som kollar läget. @Mirre hade kanske en bil mindre på uppfarten -> ingen hemma möjligen ? Sen kalla fötter av hundskallet.Det finns inte spöken.
Ååå så himla tråkigt att höra hoppas han hittar en lösning som fungerar för dig. Stor kram heart
heartHåller tummarna för att det löser sig smidigt för dig
Puh. Avslutat mitt konto på LinkedIn.
Gick med för att min coach på Trygghetsrådet mer eller mindre krävde det.
Eftersom jag itne kunde begripa vad i hela friden jag skulel ha för nytta av det så var det bara ett dåligt samvete. Kände mig mest missanpassad och märklig när jag försökte bygga kontot. Det är helt klart inget för en kulturtant på landet med udda intressen och utan akademisk examen.
Men nu är det över. Aldrig mer.
Bättre att veta iaf! Bara söka nya jobb så länge.Och jag har äntligen fått ett samtal från chefen. Får såklart inte berätta speciellt mycket pga sekretess, men jag är officiellt uppsagd. Däremot så jobbar han på en lösning för att kunna driva det vidare. Vi får veta mer i mitten av nästa vecka.
Och jag har äntligen fått ett samtal från chefen. Får såklart inte berätta speciellt mycket pga sekretess, men jag är officiellt uppsagd. Däremot så jobbar han på en lösning för att kunna driva det vidare. Vi får veta mer i mitten av nästa vecka.
Skönt att få ett besked åtminstone! Hoppas att det löser sig på bästa sätt.Och jag har äntligen fått ett samtal från chefen. Får såklart inte berätta speciellt mycket pga sekretess, men jag är officiellt uppsagd. Däremot så jobbar han på en lösning för att kunna driva det vidare. Vi får veta mer i mitten av nästa vecka.
Hur har det gått med lön då?Och jag har äntligen fått ett samtal från chefen. Får såklart inte berätta speciellt mycket pga sekretess, men jag är officiellt uppsagd. Däremot så jobbar han på en lösning för att kunna driva det vidare. Vi får veta mer i mitten av nästa vecka.
Bra jobbat att klara av det ändå! Och hoppas stygnen höll sig på plats!När man sitter och jobbar i all sin fridfullhet, njuter och fredag och planerar bubbelinköp och får messet ”Hej! Vart är du? Vi sitter och väntar på dig på xxxgatan”.
Hur i hela fridens namn kan man få ett sånt hjärnsläpp att man missar veckans viktigaste möte. Jag missar aldrig någonting. Jag är aldrig sen. Jag glömmer aldrig viktiga saker. HUR?!? Nu har jag iaf kört århundradets löp till andra sidan stan, badar i svett och säkert slitit upp något stygn på vägen. Men nu är jag på väg tillbaka med det där kontraktet i handen.
Glad fredag, hörni Passade iaf på att köpa det där bubblet nu när jag ändå var ute.
Lönen är frusen tills nästa v, då får vi veta om det kan bli fortsättning eller konkurs. Han sitter i några förhandlingar nu.Hur har det gått med lön då?
Hoppas allt löser sig för dig
Håller tummarna för att det ska bli så bra som möjligt i slutändan.Lönen är frusen tills nästa v, då får vi veta om det kan bli fortsättning eller konkurs. Han sitter i några förhandlingar nu.