Jag vet men jag vill intre ha mer rörigt på jobbet....Inte ok. Det där måste ni ta vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet men jag vill intre ha mer rörigt på jobbet....Inte ok. Det där måste ni ta vidare.
Förstår det men ska du jobba kvar i framtiden? Och ska han få fortsätta förpesta tillvaron?Jag vet men jag vill intre ha mer rörigt på jobbet....
Nej jag planerar att byta jobb innan vintern.Förstår det men ska du jobba kvar i framtiden?
Har du frågat på answers.microsoft.com?Irriterar mig på Skype. Varenda gång som jag sak använda det så måste jag krångla med inloggning numera.
Anmäl o gå på praktik så får någon annan ta tag i det.Han har slutat sitt pass för dagen. Innan han gick gav han mig en hyvel om såna som mig som utnyttjar sjukförsäkringen och bara skiter i jobbet.
Så vad ska jag göra nu? Ska jag göra något alls? Jag går ut på 5 veckors praktik i morgon och kommer ha semester från jobbet. Men skiten lär ju ligga kvar när jag kommer tillbaka.
Anmäl, lämna alla ljudfiler osv, och hoppas att skiten är borta när du kommer tillbaka från praktiken.Han har slutat sitt pass för dagen. Innan han gick gav han mig en hyvel om såna som mig som utnyttjar sjukförsäkringen och bara skiter i jobbet.
Så vad ska jag göra nu? Ska jag göra något alls? Jag går ut på 5 veckors praktik i morgon och kommer ha semester från jobbet. Men skiten lär ju ligga kvar när jag kommer tillbaka.
Narcissist vikarien ringde och skällde ut mig i går för att jag var sjuk. Det slutade med att jag lade på luren. I dag har han skällt ut mig och nervärderat mig i hela 15 minuter där han förklarar att jag alltid varit sjuk på helgerna, alltid byter pass vilket gör mig opålitlig och att jag ska få sparken. Att jag gått på dagsschema pga av rehab verkar inte gå in. Att han kan mer än mig och att jag inte är värd skit.
Han är 50 år och jobbar som Tim inom vården, har aldrig haft ett fast jobb och och misslyckas ständigt med sina studier. Officiellt har han ingen utbildning ens.
Han bryter regler, missar mediciner, tvättar sina kläder på jobbet, tvättat som bil här och äter upp folks mat på jobbet. Kallar folk för dvs saker och åker ut och in på samtal. Ändå får han vara kvar.
Jag har spelat in allt på ljudfiler. Jag vet att jag inte borde ta åt mig, ändå gör jag det och blir ledsen.
Sista dagen innan praktiken och jag går här med min ljudinspelare i högsta hugg på min vakt. Skitdag
Måste du påminna oss om surdegar Får väl samla ihop mig o åka till återvinningen med flaskor o kläder.Yes !! En surdegspadda till avklarad! Jag har städat badrummet och faktiskt också delat på och putsat fönstret i badrummet på alla ytor. Inte tog det många minuter heller. Jag tror att jag ska kasta mig över fönsterputsning av alla fönster på utsidan också, när jag ändå är uppe i varv !
Anmäl o gå på praktik så får någon annan ta tag i det.
Men var ska jag anmäla? Min chef lyfter inte ett finger om han inte måste.Anmäl, lämna alla ljudfiler osv, och hoppas att skiten är borta när du kommer tillbaka från praktiken.
Chefens chef?Men var ska jag anmäla? Min chef lyfter inte ett finger om han inte måste.
Heja, heja !! Det känns mycket bättre efteråt när surdegspaddorna är dödade - jag lovar !Måste du påminna oss om surdegar Får väl samla ihop mig o åka till återvinningen med flaskor o kläder.
chefens chef? Informera facket? Skyddsombud?Men var ska jag anmäla? Min chef lyfter inte ett finger om han inte måste.