Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft beslutsångest över ett beslut som jag har brottats med en tid. Men nu har jag tagit steg 1 och satt stenen i rullning. Fast steg 1 gör inte att beslutet är oåterkalleligt, mitt hjärta skriker Neeeej och min hjärna och kropp säger Jo, det är dax nu.
Jag ska, efter 46 år med häst i mitt liv, sluta med hästar :crazy::(
:heart

@bettysmatte du har smittat mig med surdegsfix.:cautious: Just nu står kaffebryggaren och gosar till sig och avkalkas. nackdelen är väl att kaffet smakar ännu bättre så det går åt mera, ska dock handla imorgon så får väl köpa något extra paket.
Jag tyckte inte det var såå länge sedan jag gjorde det men tydligen har den gått några varv sen senast, konstigt :angel:
Haha....jag verkar ha fått igång många idag :D !

Polisanmäl honom om inte arbetsgivaren tar tag i det. Så där ska det väl ändå inte få gå till på en arbetsplats O_o Helt makalöst :down:

Nej, sannerligen inte. Där jag jobbat nu tar de arbetsmiljön på allvar och något sådant... nej. Det hade gjorts klart för den personen första gången att det inte är acceptabelt på någon nivå och att det bara inte får upprepas.

Stallet är klart och nu fikar vi samtidigt som vi kollar på Mästarnas mästare.

Dessutom funderar jag på att inte köpa en ny och stor bil utan en ny och mindre bil kombinerat med en B-kortsbil till hästarna. Dock verkar alla B-kortsbilar apdyra :cautious:

Min ena systers katt fällde tydligen min äldsta systerdotter i trappan igår kväll (tror snarare det berodde på en systerdotter som inte kollade vart hon gick och lyckades pricka in katten i trappan), ramlade nedför trappan och bröt benet.

Sorry @athena_arabians, jag sattes i en massa arbete istället :p men nu är tre såna här kompletta hinder klara! :up:
1524410078810808842935.webp
Stöden är restmaterial här hemifrån, allt från 3 till 30 år gammalt virke :D bommarna är gamla rullgardinsstänger. Nä, det slängs sällan något här! :rofl: :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 041
Senast: netia
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
869
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar