Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har haft beslutsångest över ett beslut som jag har brottats med en tid. Men nu har jag tagit steg 1 och satt stenen i rullning. Fast steg 1 gör inte att beslutet är oåterkalleligt, mitt hjärta skriker Neeeej och min hjärna och kropp säger Jo, det är dax nu.
Jag ska, efter 46 år med häst i mitt liv, sluta med hästar
Lite dåligt med vin i glaset. Du får fylla på .Försöker hitta den perfekta bohemiska inredningen till mitt lilla krypin. Helt besatt av blekt grågröna nyanser och antik mässing. Köpt en vintage drinkvagn i mässing och är lite besatt av denna dukning
Visa bifogad fil 13913
Lite dåligt med vin i glaset. Du får fylla på .
Skål då, lite rött såhär på eftermiddagen lättar upp.
Kul, hade en Cornelis dag igår idag har jag liksom nyss gått upp så har inte orkat med nåt än.Haha sant!
Sippar på ett glas i skrivande stund, lyssnar på Cornelis och "döstädar"
Verkligen. Han kallade mig just för jävla surfitta
Haha....jag verkar ha fått igång många idag !@bettysmatte du har smittat mig med surdegsfix. Just nu står kaffebryggaren och gosar till sig och avkalkas. nackdelen är väl att kaffet smakar ännu bättre så det går åt mera, ska dock handla imorgon så får väl köpa något extra paket.
Jag tyckte inte det var såå länge sedan jag gjorde det men tydligen har den gått några varv sen senast, konstigt
Polisanmäl honom om inte arbetsgivaren tar tag i det. Så där ska det väl ändå inte få gå till på en arbetsplats Helt makalöst
Men var ska jag anmäla? Min chef lyfter inte ett finger om han inte måste.
På en söndag, man ska helga vilodagen brukar jag ju vara stenhård medHaha....jag verkar ha fått igång många idag !
På en söndag, man ska helga vilodagen brukar jag ju vara stenhård med