Ledsen.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Black

Trådstartare
Man blir lite besviken när man lägger in en western tråd på western sidan och blir flyttad till G...
Ja, ja, jag vet att det är nytt här på buke nu för tiden...
Men vilka ska jag prata med på G om min nya utrustning, det är ju mest engelska ryttare där och på någon timme så har man ju hamnat miljoner sidor bak...
Tycker buke har blivit bökigt...
Nu blir väl säkert den här tråden också flyttad...
:eek:

Sv: Ledsen.....

Nä jag flyttar inte den här tråden idag, men jag funderar på att lägga den i papperskorgen.

Detta har inget att göra med nya regler, reglerna har varit samma hela tiden.

Trådar där man visar bilder bara för att visa upp sin häst hör hemma på GNÄGG!

Anna-Karin
Moderator som börjar tröttna på gnälltrådarna, DE har definitivt inget på Westernforumet att göra ;)

I sådana fall borde inlägg om westernsadlar ligga under Utrustning, måla hovar under Hästvård, westernfolk i olika städer under Efterlysning o.s.v. o.s.v. Vad får vi skriva om här inne egentligen- varför måste ni vara så nitiska? :o Detta är det enda forumet jag läser på (förutom Hund)- inte vill man sitta och gräva igenom hela Gnägg a´la 5 inlägg i minuten för att hitta westertrådar :mad:

A_K_N skrev:
Anna-Karin
Moderator som börjar tröttna på gnälltrådarna, DE har definitivt inget på Westernforumet att göra ;)

Det hade kanske varit på sin plats att moderatorn funderade lite på varför det postas en massa gnälltrådar istället för att ilsket hugga emot gång på gång.. inte verkar folk nöjda med upplägget om jag får säga min mening!

Ta nu fram NH kunskaperna och åtgärda orsaken istället för att ta bort symptomen..

Nu blir man väl bannad också.. :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag håller med ovanstående. Till moderator, låt allt som handlar om western vara på den här sidan.

Jag måste säga att jag verkligen håller med dig.

Hur många gånger kan man inte läsa inne på hoppning, dressyr eller enannan gren tex. "vad änvänder du för skydd när du rider i skogen, eller på träning? Eller brukar du linda benen?"
Sådan tråd borde ju ligga på utrustning då...
Men det kanske inte är så många som svarar där och man kanske vill få svaren just från dem som "hänger" inne på "dressyr" tex.

Jag skriver nu mera nästan bara inne på "Western" och dem frågor jag har även om det rör utrustning eller avel. Så vill jag ställa dem till western folk och ha svar ifrån dem.
Inte logga in och se att min tråd blivit flyttad till avel, efterlysning, gnägg eller kanske borttagen, där INGEN är intresserad av Western, eller ens läser dem.

Jag tycker ofta att Moderatorerna tarbort alldeles för mycket. Och ibland inte tar bort eller flyttar, helt uppenbara trådar, eller svar i ett inlägg som kan vara hemska och skrivet på ren jäkelskap.

Nä dem sitter där och tycker säkert att dem är så präcktiga.. och ibland verkar ignorera att det förekommer ren mobbning, även från DEM själva.

:(

Håller med dig...
När dom flyttade min tråd till G så har ingen svarat, och den ligger nu på sidan 6...
Det är ju ingen på G som har det intresset...
Tycker att det är tråkigt att man inte ska kunna visa er "westernfolk" bilder...
Kanske vi skulle öppna ett eget "ställe"...
:idea:

Skitbra idé! (ursäkta språket)
Typ... hm... onlywestern.se :D

Senast ändrad av en moderator:

En fråga bara,
du skiver:Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GNÄGG.

som rör westernfolket. Varför ska sådant som rör westernfolket ligga under någon annan tråd där ingen hittar dom. varför kan dom inte ligga på westernforumet, lättillgängliga för dom intresserade?

Det var bara för att förtydliga.

Eftersom ni är så missnöjda med mig så tycker jag att ni ska ta och vända er till GUNNAR och skriva ner era klagomål och be att få en annan moderator (som knappast lär se genom fingrarna lika mycket som jag gjort).

Nu låser jag den här tråden och kommer att förvisa samtliga gnälltrådar över mig till papperskorgen.

Vänd er till GUNNAR direkt med gnället

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 248
Senast: lirco11
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 465
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar