T
TeamWahlund
Sv: Låta broddarna sitta i?
många bra frågor du har ställt, bra formulerade, man tar inte illa upp alls..
många bra frågor du har ställt, bra formulerade, man tar inte illa upp alls..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte heller sagt något om is. jag pratar om packad snö.
och ja, hästen sjunker ner i nysnön på bilden, men det är packad snö under nysnön också, ingen markkontakt alltså
godnatt,
man ska inte argumentera med idioter, det blir så lätt att man blir neddragen till deras nivå!
Du behöver inte vara så agressiv.
Å börja inte prata travhästar med mig. Jag är INTE ett fan av travsporten..
Bara för att de sprungit in miljoner betyder inte att de mår bra av att vara broddade hela tiden....Men inget som bekommer mig, jag gör som jag tycker e bäst o ni gör som ni tycker e bäst.
Och jag har INTE sagt att man INTE ska använda broddar ute......*suckar*
Betyder inte det även i hagen? Alltså lämnad= ej under kontroll och uppsikt??Jag läste en gammal tråd om broddar och kom då att tänka på att jag har hört många som broddar sina hästar när de skos (vintertid) och sen låter de sitta i hela tiden.
För mig är det helt oacceptabelt att lämna hästen broddad.
Jag skulle aldrig göra det, skulle ni?
Jo, vid lastning...Och jag har INTE sagt att man INTE ska använda broddar ute......*suckar*
Äsch.. Hon hann inte gissa tre gånger ju...
Verkar som om det finns lite olika åsikter i den här frågan
Om du har läst hela tråden så vet du vad som KAN hända inte säkert att de gör igen men de KAN o de räcker för mig...
Jag tänker inte låta mina broddar sitta kvar en av anledningar är att en vetrinär /elitryttare i dressyr sa åt mig på sommaren när jag bara hade skyddsbroddar i mellan tävlingarna att jag skulle ta ur dem pga. belastning ev, "rev" skador.
Men alla gör som de själva vill.