Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felbelastning med 4 brodd nej men de är knappast lika "stadigt" eller vad man ska skriva att stå på även om det är de så är det inget jag skulle välja att ha okej om ett gäng av tex världens bästa vetrinärer o hovslagare säger till mig att de abolut inte är dåligt eller jobbigt för hästen då kan jag överväga att broddarna får sitta i.
Boots i boxen?? inte så skönt eller bar att ha de på dem 24/7 tror jag.
Jag litar inte på "vanliga" hovslagare ska i isof vara en som jobbar på klinik eller liknande, o då vill jag fråga flera o vetrinärer med. Men jag har inget behov av att göra de för min skull för så sällan som jag behöver brodda så tar jag ändå ur dem till kvällen, jag tar ur dem mellan klasser på tävling också så de slipper stå med dem i transporten.. men de e ju jag.
Jag har inte sagt att de är vetenskapligt bevisat o ja jag tyckte så i början, men är inte meningen med trådar lite att man ska kunna ändra uppfattning om man hör andras syn på det hela?
Ja jag tycker fortfarande man bara ska använda broddar när det är väder för det och inte inne i boxen.
Till alla:Vad gör ni om ni ska transportera hästen då? Broddar i eller ur??