Låt oss prata om Myndighetsutövning

Är du säker på att det är statlig väghållning i det där hålorna? Jag menar nyss hävdade du ju att regioner är väghållare. Och om det nu skulle vara värst där staten är väghållare vad säger att det blir bättre om staten dessutom får kollektivtrafiken?
Det är länsvägar med nummer.
Sådan som förut låg på länet enligt mina utdaterade minnen.

Jag tror att det vore bra om kostnaderna som den dåliga vägen orsaker hamnar på samma budget som skall laga vägen.
Så att inte kostnaden bara bollas över till någon annan av skattebetalarnas plånböcker.
 

Liknande trådar

Samhälle Vad tycker ni om det? Själv tycker jag det är ganska förkastligt att hänga ut brottsoffer och vittnen med namn som en del poddar gör...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 119
Senast: Lobelia
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
541
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 006
Senast: Bubbla
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp