Gullig du! Har haft föräldrarna på besök så har varit lite off. Allt bra med oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyfan. Var inte beredd på det där!! Man empatiserar alldeles för mycket.. Hela händelsen är fruktansvärd och inget jag ens kan föreställa mig vara med om men att se hunden så där fick mig att tänka på min egna. Herregud vad fruktansvärt
Åhlens är det nog i alla fall.Kommer butikerna vara stängda i morgon??
Kommer butikerna vara stängda i morgon??
Nä det verkar väl lugnt hittills? Tror tvärtom det är lugnt inatt.Kan det tänkas att det kan bli en orolig natt i förorterna? Tänker att många säkert är upprivna och oroliga, samt att det tyvärr säkert finns de som vill profitera på folks rädslor genom att typ smälla smällare eller likn?
Nä det verkar väl lugnt hittills? Tror tvärtom det är lugnt inatt.
Poliser i varenda buske så natten lär bli lugn.Nä det verkar väl lugnt hittills? Tror tvärtom det är lugnt inatt.
Gullig du! Har haft föräldrarna på besök så har varit lite off. Allt bra med oss!
Nu bärgar dom lastbilen och man undrar ju om dom får någon obehaglig överraskning under den
Nu har VG bilden där hunden syns direkt på förstasidan, ingen varning innan eller nånting . Även skadade människor i bakgrunden. Varför blurrar dom inte ansikten som syns tydligt i alla fall? Om jag var med om nåt sånt skulle jag inte vilja hamna på massa förstasidor i olika länder (eller det vill jag inte oavsett, men definitivt inte då).
Visst är det så verkligheten ser ut och jag får personligen "inga men" av att se verkligheten för precis vad den är, men alltså vem fan stannar och fotar lemlästade människor och djur i ett sådant läge liksom, hur är man funtad då?
Det vore väl den absolut sista tanken som skulle ploppa upp i huvudet
jag hade hållit med om det enda målet hade av en privatperson hade varit att sprida bilden på sociala medier eller av en tidning att få många klick - hur det ligger till med just den här bilden vet jag inte och väljer därför att gå på min generella princip, vilken är att det är oerhört viktigt att dokumentera även fruktansvärda händelser. var och varannan person som var i närheten är förvisso inte krigsfotografer, men i mitt tycke är det ju elementärt både för inblandade i diverse hjälpsinsatser och i viss mån - kanske inte just det här dådet, utan återigen enligt generell princip - för ett framtida värde.
hoppas jag inte trampade nån på tårna nu, men jag tycker nog inte att just dokumentera det man ser omkring sig, ens såna här vidriga saker, är nåt så hemskt att göra ändå.
Såg en intervju med honom nu. Tydligen var det precis att lastbilen missade korvvagnen.Jag hoppas att korvgubben klarade sig
Nu bärgar dom lastbilen och man undrar ju om dom får någon obehaglig överraskning under den