Görel
Moderator
Nu har jag försökt jämföra med gatubild på hitta.se och om det inte har byggts om så måste gm ha kört rakt genom skyltfönstret?
Taket skjuter ut där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag försökt jämföra med gatubild på hitta.se och om det inte har byggts om så måste gm ha kört rakt genom skyltfönstret?
Ja!Verkligheten är att den där hunden har en ägare som kanske lever och med spridningen kommer tvingas se det där om och om och om igen.
Verkligheten innehåller även mänskliga dödsoffer som sprids på bild. Såg en bild på en person som helt uppenbart är död. Den människan är verklig. Och i verkligheten har den människan anhöriga, som liksom hundens ägare med spridning kommer se sin partner, sitt barn, sin förälder, död om och om och om igen.
Verkligheten är att folk har all möjlighet att ge fan i att sprida bilder på offer, både mänskliga och inte.
Ja jo, den har ju gått under taket. Men det tog ju stopp nånstans...Taket skjuter ut där.
Det är lite det jag tänker: det rör sig så många människor däromkring vid den tiden, så att nån av de avlidna eller allvarligt skadade skulle vara just min vän känns inte jättetroligt.Samma här, jag var väl inte EXTREMT orolig för släkt och vänner (utom en) för det var väl inte enormt troligt att de var där. Å andra sidan är det fredag, många har AW i city, passar på att shoppa om man tagit en tidig helg osv.
Ja jo, den har ju gått under taket. Men det tog ju stopp nånstans...
Så fint gjort av dig.Var i stan när det hände. Helt sjukt. Nu hemma och sitter och hör hur helikoptrarna hovrar över huset. Bor högst upp och de flyger lågt.. Hör sirener lite då och då.
Har kollat grannens barn, de är i 10-års åldern och har tagit sig hem från skolan men föräldrarna är fast på jobbet..
Dom läkla dårarna har nog alldrig suttit i en lastmaskin när dom inte ens klarade att dra ut fönstret med gafflarnaDär kan man verkligen snacka om inkompetenta brottslingar!
Dom läkla dårarna har nog alldrig suttit i en lastmaskin när dom inte ens klarade att dra ut fönstret med gafflarna
Nej nej, den har flera dm frigång.Antagligen på grund av att taket är för lågt.
Jodå det är enkelt att köra men krävs lite träning kanske .Nä, jag har ju provat ett sådant där åbäke och det är inte helt enkelt!
Men vad fanJa!
Hörde även på nyheterna om en kille som när han flydde han ta bilder på de skadade. Jo men det är ju det första man tänker på.. Han lär väl inte ska ha dom till familjealbumet..
Menar du journalisten som skulle gå på operan i kväll?Åh mannen som blir intervjuad på fyran nu. Han är så skärrad och i chock.
Nej nej, den har flera dm frigång.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VnKB6/bilderna-fran-drottninggatan Det finns en bra bild här.
Menar du journalisten som skulle gå på operan i kväll?
Han är dötråkigHar man haft TV4 på under em/kväll så har man sett honom så många gånger nu så man bytte till SVT