R
Raderad medlem 6459
Yes.Menar du journalisten som skulle gå på operan i kväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes.Menar du journalisten som skulle gå på operan i kväll?
Jag har sett på facebook att hon är okej.
På den bild jag ser så brinner hyttenPå den bilden så ser fönstrets övetkant ut att vara lägre än förarhytten så det ser ut som att väggen snarare än fönstret har hejdat den.
Jag har varit på jobbet och inte kunnat följa nyheterna på TV, bara på Aftonbladet. Jag såg honom först nu.Har man haft TV4 på under em/kväll så har man sett honom så många gånger nu så man bytte till SVT
På den bild jag ser så brinner hytten
Den borde ha antänts pga korvståndet misstänker jag.
På den bild jag ser så brinner hytten
Efter önskemål varnar moderator lite extra för den här bilden!
En bekant tog denna bild på drottninggatan... den skar verkligen i hjärtat. Är ngt speciellt med djur. Så oskyldiga
Länkar pga stark bild https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/17663220_268730700253288_373971259253325824_n.jpg
Troligen, det var länge sen sist för mig.Skillnaden är nog att jag vet exakt hur det ser ut där medan du försöker föreställa dig det.
Vilken fin människa du ärmin soffa blev ledig igen. om någon behöver en plats nära odenplan
Och den sista hann precis in innan lastbilen for förbi. Fruktansvärt.Såg precis ett litet filmklipp Facebook, från en övervakningskamera i butik eller något. Först är allt som vanligt, sedan springer folk i panik och så far lastbilen förbi i galet hög hastighet. Så jävla otäckt...
Tror tyvärr inte folk tänker normalt nu. Folk söker något/någon och skylla på. Lätt att då dra till och skylla på invandringen. Tragiskt.Såg en fb-vän som skrev "Detta är tacken för alla som kommit hit och vi har hjälpt"
Snacka om att blanda äpplen med päron.
En annan skrev "UT MED PACKET". Den tog jag bort. Fd arbetskamrat som jag knappt känner.
Min megabittra svägerska och till lika SDare håller på att slita ut tangenterna och är allmänt skadeglad.