Larvig, jag vet, men..

YorkWann

Trådstartare
...Jag vill inte ha hit dem....

Min hunds förra ägare ska komma och hälsa på. Köpte honom som omplacering när han var lite äldre än ett halvår. Allt har funkat bra.

Och, visst ska de få komma och hälsa på, se hur han har det osv. Det är ju kul att de engagerar sig. Men alltså, jag vill inte att de kommer, jag har såklart alla papper och allt på hunden, men ändå KÄNNS det som de kan komma och ta tillbaka honom. :crazy:

Till saken hör att hon ska ta med sin exmake hit, som det tydligen var ett MYCKET stormigt uppbrott från (Från vad hon berättade om honom sist är det ingen jag vill ha i mitt hus) Hennes barn är gulliga, men väldigt bra på att få upp mina hundar i varv! De har med sig presenter till min (jättegulligt, jag vet :cool: ) och godis osv, så han är ju en nippertippa när de sen går.

Så jag tänkte , kan man säga lite fint att man väntar besök och att de inte kan stanna sålänge? Jag KAN inte med att helt enkelt säga att jag inte vill ha hit dem, för barnen och mamman är mycket trevliga. :crazy:

*Skitlarvig tråd jag vet, men jaja...*

Sv: Larvig, jag vet, men..

Men kan du inte säga att du ska iväg på födelsedagskalas eller något?

Så kan du ju "följa" dem ut och pipa iväg med bilen och hundar samtidigt som dom åker?

Kan ju kännas lite krasst att säga till dem att dom stressar ihjäl hunden.:crazy:

Jo precis, andra barn har jag inget emot att säga till, men de här kommer ju enbart för hunden och jag har sagt lite fint innan, att nu får de gå och vila lite, typ. :crazy:

tänkte nämna att jag ska iväg iaf. :crazy:

Säg att du har ett möte du måste iväg på..
Säg att du ska jobba en viss tid
Säg att du hoppas att du inte blivit smittad av den förfärliga vinterkräksjukan

:angel:

Säg att du har ett möte du måste iväg på..
Säg att du ska jobba en viss tid
Säg att du hoppas att du inte blivit smittad av den förfärliga vinterkräksjukan

" Hör ni , nu är det såhär att jag har ett myyyycket viktigt möööte (på en lördag) som jag måste på, kommer ta heeeela dagen, och sen kommer jag antagligen få vinterkräksjukan med så det är nog bästa att ni håller er lååångt bort från mig! "

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 187
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 613
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka