Längtar.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Jag öppnar barnforumet ofta nu när Mian är tillbaka ihopp om att Mian ska förgylla min tillvaro med bäbisträdar i samma fantastiska ordalag som hennes hundtrådar...... :angel:

Sv: Längtar.......

Ja, men fullt förståeligt är ju också om tiden inte riktigt vill räcka till att skriva långa anekdoter om lilla Astrids framfart här i livet... Det är ju som sagt en del tid de tar, de där småttingarna :smirk: Men, jag hoppas som du att vi får höra en och annan historia om den lilla förstås :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 944
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 731
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 671
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Offentliga verksamheter
  • Valet i USA