Längtar.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Djurjouren

Trådstartare
Jag öppnar barnforumet ofta nu när Mian är tillbaka ihopp om att Mian ska förgylla min tillvaro med bäbisträdar i samma fantastiska ordalag som hennes hundtrådar...... :angel:

Sv: Längtar.......

Ja, men fullt förståeligt är ju också om tiden inte riktigt vill räcka till att skriva långa anekdoter om lilla Astrids framfart här i livet... Det är ju som sagt en del tid de tar, de där småttingarna :smirk: Men, jag hoppas som du att vi får höra en och annan historia om den lilla förstås :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 034
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 979
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka