lämna tillbaka/pengarna tillbaka?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Getaway_hon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 769
G

Getaway_hon

Vet inte riktigt vart den här tråden ska ligga.

Någon som vet om man kan lämna tillbaka "varor" (står helt still i huvudet, men kommer inte på något annat ord just nu) som man köpt av veterinären?

Hade ut veterinären förra veckan och vaccinerade hästen. Pratade med henne också om transportproblem vi har, och frågade om lugnande att ge innan lastningen. Veterinären hade då två "tuber" Sedalin som jag köpte.

Nu blev det ialafall så att vi aldrig behövde använda Sedalinet, utan fick lugnande på annan väg (sprutor från en annan veterinär).

Kan returnera och få pengarna tillbaka tro?

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 914
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 329
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 876
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 733
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka