Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte precis på den här och liknande trådar - det här med matchnings hysteri har gått lite för långt. Om man tittar på internationella tävlingar så ser man ofta brunt och svart på samma häst. Och jag tror ärligt talat att hästen kvittar det
Om man istället fokuserade energi (och inte minst pengar) på hästens och sin egen utbildning - och inte minst: på att ha roligt. För just detta är det viktigaste med häst & ridning, eller?
Det ena behöver ju inte utesluta det andra i och för sig. Däremot håller jag helt med om att man inte ska behöva känna minsta tvång
Ja, många tycker ju det är kul att matcha och sätta ihop fina outfits. Jag tycker det är roligt och det krävs inga stora insatser om man som jag hållit sig till en färg i många år. Det finns liksom inget som kan bli omatchat när allt läder jag äger är mörkbrunt.
Man blir inte en sämre ryttare för att utrustningen är välmatchad och vice versa.