Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För oss som inte vet men gärna läser...kan inte du lista vilka kav det finns för att få kvala?
TACK!
GRATTIS förresten
*knapplån*
Tänkte höra era komentarer på att det även har gjort 5-åringarnas klass. Med en gångartsdel och sedan hopp och terrängmomentet sitter ihop presic som 4 åringarna har det.
Som sagt kvalen är desamma som förra året men nu får du utveckla dina tankar lite mer, på vilket sätt menar du att denna bedömning gynnar en häst som är byggd som en FT-häst?
Som sagt kvalen är desamma som förra året men nu får du utveckla dina tankar lite mer, på vilket sätt menar du att denna bedömning gynnar en häst som är byggd som en FT-häst?
Jag är väldigt intresserad av att höra dina åsikter.
Sen tycker jag givetvis att statusen ska upp på FT-breeders och att vi behöver fler som deltar. Men där är min teori att enda sättet att få det är att vi får vara med samtidigt som Breeders i hoppning och dressyr. Jag har ansett hela tiden att det var helt fel att separera oss från de andra. Både publik och deltagar mässigt fel.
Jag är väldigt intresserad av att höra dina åsikter.
Sen tycker jag givetvis att statusen ska upp på FT-breeders och att vi behöver fler som deltar. Men där är min teori att enda sättet att få det är att vi får vara med samtidigt som Breeders i hoppning och dressyr. Jag har ansett hela tiden att det var helt fel att separera oss från de andra. Både publik och deltagar mässigt fel.
absolut inte, men de har ju även varit framgångsrika som 5 och 6 åringar där det varit riktig klass.