Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hör om många ärbjudanden på TV.
En kompis påpekade att många säger "vi syns" innan de skiljs åt. Det är väldigt roligt att svara "ja, vi ses också".
Tror det kommer norrifrån och jag håller med, det är helt galet fult.När någon skriver ex: Vars ska du åka?
Ordet "vars", vad är det för ett ord, vem pratar så, är det dialekt?
(rodnar)... Välkommen till Norrland!När någon skriver ex: Vars ska du åka?
När någon skriver ex: Vars ska du åka?
"interjuv"
Aha!(rodnar)... Välkommen till Norrland!
Men de orden finns åtminstone. Vars finns inte - (i den bemärkelsen). Att säga vars, ok - men att skriva det, det är gräsligt.Minst lika illa är väl då alla som säger "Var ska du åka?". Det tror jag är ännu vanligare. Eller "Vart är han?".
Ja!Men de orden finns åtminstone. Vars finns inte - (i den bemärkelsen). Att säga vars, ok - men att skriva det, det är gräsligt.
"Möggel" och "chillllli" och "interjuv" är hatobjekten för dagen...
Jag försöker lära mig att säga chilllli men det blir chiiiili. Är inte chilllli mer korrekt egentligen?"Möggel" och "chillllli" och "interjuv" är hatobjekten för dagen...
Men de orden finns åtminstone. Vars finns inte - (i den bemärkelsen). Att säga vars, ok - men att skriva det, det är gräsligt.
Och när nu snart David Lagercrantz fjärde Millenniumbok är över oss vet jag inte hur många Millenium och triologi jag kommer att klara.
Jag försöker lära mig att säga chilllli men det blir chiiiili. Är inte chilllli mer korrekt egentligen?