Kraftigt spolmaskangrepp på föl

Sv: Kraftigt spolmaskangrepp på föl

Hihi! Japp! :D Tror jag ska skriva ut bilden och sätta in i min hästpärm, under fölis flik. Kan ju vara roligt som minne! :eek: :angel:

Fattar inte vad det är för fel på mej men jag öppnade länken.Trots att jag nästan spydde igår när jag tittade på marthas länkar.Det är ju skitäckligt. :eek: Fingrarna styrde och klickade av sig själva. :D

näppppppp vill behålla frukosten :cry: så ni får behålla era "äckellänkar" för er själva

Tycker att du ska göra fina julkort av bilden... :love:
Skicka till hela släkten och alla vänner sedan. :angel:

AM

Erkänn nu daaa,visst har du varit in och kollat........ :d

Att du endå är en maskfettischist........ :rofl:

:p

Kanske hon kan sy upp små tomteluvor till dom...... :idea: :angel:

Hahaha! Jag läste lite fort och fick ihop det till "kanske hon kan SPY upp små tomteluvor..." Hahaha!

Oh, vilken himla bra idé! Vet precis vem jag skulle skicka dem till!

Kanske skulle ta och mejla bilden till dig...och kalla den "söt bild på min kattunge" eller nåt...hihi! *nejdå bara skojar*

:rofl: :rofl: :rofl: Önskar det var det jag skrivit,det var ju hahahaha skitbra :rofl: :rofl: :rofl:

NEJ jag har inte öppnat och jag ska INTE göra det :( jag ryser vid tanken.
Och kommer det PM från någon av er med söt vad det nu än är så kommer jag inte att kolla :crazy:

jag är inte kvackelmagad i vanliga fall men detta var suuuuuperäckligt
stackars hästar som har rrrryser dom i magen och ut i tarmen och ut genom röven :eek: :(

det slemmigaste är ju vägen dit....hehe....dom hostas upp i svalget, sen sväljer hästarna dom och så utvecklas dom i magen, för att komma ut i röva :D

Om man skickar julkort till adressaten:
Mysko
Månfager moderator
Småland

Tror du det kommer fram???

AM

Och ser man något rött med tofs i röva på hästarna får man misstänka att det är Myskos julebrev som e på väg......... :d :p

Till er alla :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: ni är inte kloka men skrattar så tårarna rinner :rofl:
Julkort, i röven :rofl:

martha äckelpotta :crazy: :crazy: ;)

Men guuuuud! Skrattade så jag ramlade av stolen! :rofl:

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Habina
·
Hästvård Avmaskning är i första hand för att skydda markerna. Alla avmaskningsmedel är receptbelagda. För att få ut recept måste veterinären...
79 80 81
Svar
1 609
· Visningar
164 348
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Har ett föl (islandshäst) på 4 månader som sedan ca 1 månad tillbaka har haft besvär med lös mage till och från. Insåg då hon var 3...
Svar
6
· Visningar
1 837
Senast: keilir
·
Avel Jag kommer att i helgen få hem 12:a han är 8 månader och precis avvand. Mamman är nu såld och när nya ägarna hämtar stoet så lämnar de...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 522
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna