Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Då vet jag, om jag klarar mitt "gröna kort" på lägret ska jag vara med på tävlingen i Villvattnet och det för väl bli en fingervisning om jag ska tävla vidare nästa helg. Som sagt vi är nybörjare och får väl se detta som en träning eller nåt liknande.:)
 
Sv: Kort på era körhästar!

*kl*
Här kommer bilder på min och Charmörs tävlingsdebut i Lycksele första helgen i Juni :D
Maratonbild

Innan precisionen

Ärevarvet
 
Sv: Kort på era körhästar!

Okej, går det att anmäla sig utan licens alltså? Hoppas du får det gröna kortet och blir frälst av tävling ;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilken snygging! Ska ni vara med på någon fler tävling här uppe? :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jag startar nog både i Villvattnet och Skellefteå lutar det åt nu, jag har ju så nära till båda. Först blir det ju lägret i Villvattnet :laugh:
Sen verkar det som det blir riksfinalen i Vartofta med i september, Ylva ringde förra helgen efter Umeåtävlingen och sa att Villvattnet redan vunnit lagserien men att det lag som vunnit har kört regionalt och därmed inte får köra finalen... :confused:
Ska bli kul å få se er på tävlingen i Villvattnet!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Han är mäktig din pålle!

Några nya bilder på oss från förra helgens tävling..

601e2c336e2afcf63c515160bbf5b3f0_566_640.jpg


42821425cb01c6d3a757c4fa97481394_640_480.jpg


891fef4cd641788e165ff1aa55777e3f_640_363.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

kunde inte låta bli nu när du la ut egna bilder på er från dess :D




Har några på Vindelkuskens ekipage också.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Alltså vart ligger Villvattnet? När är tävlingen där
Tävling Kågedalen nåt? Var håller dom till med sin?
Skellefteå Horsrace när är det? På travet då?

Sugen på att testa fota körning
 
Sv: Kort på era körhästar!

Villvattnet ligger nån i skellefteå kommun, inåt landet från burträsk, och är helgen 11-13 juli, skellefteå/kågedalens tävling som förr hette skellefteå horse race är helgen efter på travet i skellefteå :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jag har en bild på er från Lycksele, så jag slänger ut den åxå :D

Jag tyckte han var så tjusig din häst! :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

hehe.. inga problem! Det var bra bilder du tagit! Den första bilden du hade på oss (tror jag) från infarten i första hindret borde det va, när han sträcker ut har mamma vid samma tillfälle tagit från andra hållet :D
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tackar! Man ska bara inte kolla för nära på den där bilden :D haha... Ser asförbannad ut men jag tror bara jag är fokuserad :p
 
Sv: Kort på era körhästar!

Okej, ser fram emot att se er "live"! :) Jaså, vad typiskt! Vilket lag blir det som åker ner?
 
Sv: Kort på era körhästar!

Men du, kan du skicka de bilderna? :) Eller lägga upp dem nånstans.. :p Jag har nämligen inga bilder från den tävlingen *suck*
 
Sv: Kort på era körhästar!

Självklart! hade tänkt det men jag har bara varit ruskigt seg på att förminska bilderna och så fort jag börjat så har sonen klättrat på mig. :D
Nu ska vi iväg och hälsa på några bekanta, men imorgon gissar jag på, för då är mormor med barnbarns abstinens här. :angel:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Det blir fortfarande Villvattnet, men det blir det andra laget, vi har ju två lag :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

här kommer ett kort på min blivande kör häst. Han heter Fighter och är en ardenner hingst på 2 år. Han är efter Frej 11568.
Här har vi precis avslutat ett pass från inkörningskursen som vi är med på så det är därför som han kan se lite lam ut.
Han har ett kanon psyske och ska visas upp som 3 åring på grevagården nästa år.
080622013.jpg
[/IMG]
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jaha på så vis ;) Ja men det låter ju spännande. Det blir en lång resa med andra ord..
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 533
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 641
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 313
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp