Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Vilka härliga bilder! Hoppas det blir sånt väder i helgen!!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilka härliga kort alla har. Fina ekipage:love:

Här kommer jag och min grabb.
Första tömkörningskursen, så jätteskoj var det.
120.jpg


121.jpg

Harry är en 3 årig Clydesdalehingst.Och vi har precis börjat lite försiktigt att tömköra.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilka härliga kort alla har. Fina ekipage:love:

Här kommer jag och min grabb.
Första tömkörningskursen, så jätteskoj var det.
120.jpg


121.jpg

Harry är en 3 årig Clydesdalehingst.Och vi har precis börjat lite försiktigt att tömköra.
Snygg kille.:)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jo, jag ska tävla i helgen, men det är min första tävling och vi har inte tränat mycket heller, så om jag kommer i mål utan att köra fel är jag nöjd.;)

Ja men herregud, ba skoj med ytterligare ett ekipage. =)
Lycka till!
 
Sv: Kort på era körhästar!

DSC_0418.jpg


Phu, det gick tillslut! Nordsvensk val och ardenner sto !
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kort på era körhästar!

Idag fick jag med mig pojkvännen som fotograf. Däremot måste jag få lite selanpassningshjälp ser jag nu i efterhand, är så svårt att avgöra på kuskbocken. Travade för första gången i vagn idag och Eileen uppförde sig hur bra som helst. Har bara kört henne ca 5-6 ggr i den här vagnen.

PICT2090i.jpg


PICT2095i.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilket stiligt ekipage!:love:
Man kan ju tro ni ska ut å tävla (förutom din klädsel kanske;))

Kanske sänka bröstan lite, men bakselen sitter väl bra tycker jag det ser ut som:idea:
Ev kanske du ska spänna bakselen/draglinor, men det är omöjligt att svara på, de måste man känna sig fram till, och den där vagnen är så lättrullad, den dras nog bara med av däckeln:)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här kommer en bild på min körponny...;)

HPIM0916.jpg
han va inte lite rund du:eek::D
Dock e den där selen inte trevlig för hästen att dra med, samt att din ponny inte har nån som helst plats för en brösta...
Den selen du har passar den lille ganska illa med andra ord:(
Hoppas du tänker på hästen och uppdaterar selvalet åtminstone:)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 532
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 603
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 313
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp