körbilder

Sv: körbilder

*Lånar knappen*

Här är en bild som "nordtravare" bad mig lägga upp, härlig eller hur? :)

12735369.jpg

Nordsvenskt brukssto på väg till handelsboden för att hämta förnödenheter. Tidlös bild från 1922 eller 2006.

Här kommer ytterligare en bild från "nordtravare":

16657259.jpg

Rykande färsk bild av traktens snyggaste fux med gammal åksele skakelklocka från mora samt för låg baksele,släden går fint men jag vet ej namnet på den.

vilket fint ekipage! Underbar färg på hästen och väldigt fin släde... kommer sakna slädturerna i vinter

Varför inga slädturer?

Jaaa, kanske ingen tillräckligt liten släde? Ta en timmerkälke, vettja! Det har du ju sett att det funkar, din lilla orkar absolut lika mycket som lilla X! I alla fall om hon är tränad, vilket min inte varit!

Lotta

ja en timmerkälke skulle absolut fungera, största problemet är att vi inte har någon :-)

6071989.jpg

My Loveli !

15255670.jpg

Här är från en tävling i sommras, kom tvåa denna dressyren, dock bara ett straff från första plats! :crazy:

15255671.jpg

Här är efter Marathonen på Riksfinalen i år.

15255674.jpg

Precisionen på Riksfinalen :bump:

15255672.jpg

Efter precisionen..

Renz, eller Lukas som vi kallar han har skött sig underbart denna säsongen. Vi har vunnit dressyren alla gånger utom en, då vi kom tvåa. Vi har placerat oss i precision och inte långt ifrån placering i marathon.
Och för varje tävling så slog jag personligt rekord i dressyrpoängen, så det gick verkligen bara bättre och bättre. Trodde jag aldrig eftersom att jag inte körde för tränare under hela säsongen, vilket jag brukar göra.

Han är min babe :love:

Senast ändrad av en moderator:

*KL*
Underbar: varit på Gekås??? Jag har likadant täcke till Åke. Köpte till Nelly egentligen men var stort i storlekarna så Åke fick det istället...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 226
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka