körbilder

Sv: körbilder

*KL*
Underbar: varit på Gekås??? Jag har likadant täcke till Åke. Köpte till Nelly egentligen men var stort i storlekarna så Åke fick det istället...

Jao det har jag varit :D Det va väldigt stort i storlekarna ångra att jag inte köpte 95 i stället. Men det funkar ändå :) Det är så gulligt :love:

Jao det har jag varit :D Det va väldigt stort i storlekarna ångra att jag inte köpte 95 i stället. Men det funkar ändå :) Det är så gulligt :love:

Visst är det. Fast 95 var för stort för min lilla dam. Hon har annars 95 i täckena från shires..

*kl*

Ingen som har lite färska körbilder? :)

Lägger in några från idag

DSC_0157.jpg

kusken borta :eek:
DSC_0166.jpg

DSC_0187.jpg

DSC_0230.jpg

Ingen fin släde precis men trevlig att köra och tålig + att det går bra att packa massa ungar i den :D

Det är Lärka, det är bara hon som är riktig körhäst just nu här. :D
Våra två gammeltanter har vi ju tagit bort och tja Dimma är inte körhäst längre.

Aha.. Hon ser väldigt fin ut! :)
Vad är det för en sele ni har?

18199455.jpg

En bild från idag,
det närmaste jag har en körbild :)
Duktig liten kille :love:

Senast ändrad av en moderator:

En bild från idag,

Vad härlig svansen ser ut där :)
Välborstad? :D

Det är en loksele från Tärnsjö, trevligt läder och hantverk.
Men inte kul för man blir lite frustrerad på maratonselens läder, som i sig inte är katastrof man blir bara bortskämd :o

18199455.jpg

En bild från idag,

Va fin Järn är!! Syns att han har vuxit i sin kostym lite bättre nu!

Jag har haft dåligt med fotografering här på sistone.. men var ute på en långtur i strålande vinterväder med Krutrök idag.. Istället för att gå på uppfarten sista biten (där sambon körde snöslungan) så gick vi på åkerkanten.. Stackars Krutrök fick ta i för kung och fosterland för att ta sig fram.. å han SIMMADE mer eller mindre bitvis i snön..
Anna-Carin

Jo han växer på alla håll och kanter.. huvudet kan gärna sluta växa nu ;)

Maratonselen får gärna bo kvar här ett tag till, så slipper du störa dig på den :angel:

:rofl:Ja den får gärna bo där tills det blir barmark.
Vi borde bara ta oss tid och köra vagnen till er också :angel:
Har iaf satt ut en annons på gamla hästsläpet, alltid något.

Mycket stiligt ekipage!!

Senast ändrad av en moderator:

Thor fick dra en lite annorlunda vagn för någon dag sen.

18259881.jpg

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 226
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka