körbilder

Sv: körbilder

Hovslagaren backade lite för långt och kom inte loss när han skulle åka. Så jag selade Thor och tog fram draglinor och svängel och sen hjälpte vi honom loss.
Jättekul tyckte vi allihop. Thor tog i och drog och visade hur stark han blir när han lägger sin tyngd i selen. Han behöver inte använda sina muskler speciellt mycket nu när han lärt sig använda sin kroppsvikt.
Thor har dragit loss en bil tidigare, så nu tyckte vi att vi skulle få med det på bild också.

/M

Har fått uppdrag av Nordtravare att lägga en bild här så nu kommer den:)

Bankskjuts heter den...

Tilläggas bör att jag blev störd så att automaten tog kortet pga det tog 20 sekunder innan jag skulle ta det .;)
Tack för hjälpen svanhild.

Senast ändrad:

Så lite så, det är kul att kunna hjälpa:) trist med kortet! Hoppas det har löst sig för dig!

Hej!
Jag har just börjat med körning och det är ju jättekul! Vi har en bruksnordis som är fyra år och han är helt med på noterna. Tänkte få med en bild här men det blev fel så den hamnade i nästa meddelande i stället ; )

Senast ändrad av en moderator:

Hej!
Skall försöka bifoga en bild på vår bruksnordis Mallte när vi testar vattenhindret i Villvattnet.
http://www.pixbox.se/pic_show_id22312261.html

Vilken snygging han är Malte!!!

Här kör vi in årets trädgårdshö med ardennerstoet! Gammal hövagn. Mysigt som attans!

th_hkrningMajaNamnfestjuli08024.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 226
Senast: cewe
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Pizza (hemgjord)
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur