Köpa möss, vart?

K

Karlavagnen

Tänkte köpa möss, men jag har ett JÄTTEPROBLEM, det finns nämligen väldigt få djuraffärer i göteborg som säljer möss

någon som har något tips på vart jag kan få tag på möss?
engelsktypade svenstypade eller korsningar spelar ingen rol..
mus som mus :rofl:

Sv: Köpa möss, vart?

Jag köpte möss i en djuraffär på hissingen. Detta var för ganska många år sedan. Då jobbade det en tjej där som födde upp och hon sammarbetade mkt med "grodan"(hon har en hemsida vet jag) i stockholm som föder upp både engelsktypade och svensktypade.
De jag köpte i gbg var nog släthåriga tror jag men de jag köpte av grodan var texel, astrex, satin. Blå agouti och black and tan.

Tror att grodan heter grodan på zoonen, kolla med henne.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 751
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 108
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar