Jag har kollat många olika raser också halvblod.Men är det inte det du hävdat genom hela tråden? Att du bara vill ha ett halvblod av div anledningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kollat många olika raser också halvblod.Men är det inte det du hävdat genom hela tråden? Att du bara vill ha ett halvblod av div anledningar
Jag har kollat många olika raser också halvblod.
@aglaonema Vet du en sak. Ditt uppträdande här är USELT. Man gör inte som du gör nu och först berättar en sak och sedan hittar på en alternativ historia och talar om för alla som inte köper den alternativa historia som du nu berättar att de mer eller mindre är dumma i huvudet för att de inte förstod direkt att du inte menade det du sa.
Du hade från börja FEM kriterier
1. Det skulle vara ett halvblod
2. Det skulle INTE vara en import
3. Den skulle inte vara för dyr
4. Den skulle inte vara 'galen'
5. Den skulle inte vara för stor
Nu har du lagt bort nummer ett och två. Varför har du då så svårt att erkänna att "ja jag fick tumma på ett par saker men jag är nöjd ändå".
Ditt beteende är en utmärkt grund för att folk i framtiden inte ska vilja delta i dina trådar. Vem vill bli beskylld för att vara idiot bara för att man inte kan läsa tankar utan läser det som är skrivet?
Det borde jag kanske göra men vill så gärna ha ett halvblod, bästa ridhästarna.
Trött på att leta och vill inte ändra mina krav.
Har mest sökt halvblod, dom är alltid för höga, för dyra, för galna etc. Dessutom ska den kunna gå med liten ponny i hage.
Visst.Det borde jag kanske göra men vill så gärna ha ett halvblod, bästa ridhästarna.
Hon byter kanske nick@aglaonema Vet du en sak. Ditt uppträdande här är USELT. Man gör inte som du gör nu och först berättar en sak och sedan hittar på en alternativ historia och talar om för alla som inte köper den alternativa historia som du nu berättar att de mer eller mindre är dumma i huvudet för att de inte förstod direkt att du inte menade det du sa.
Nu har du lagt bort nummer ett och två. Varför har du då så svårt att erkänna att "ja jag fick tumma på ett par saker men jag är nöjd ändå".
Ditt beteende är en utmärkt grund för att folk i framtiden inte ska vilja delta i dina trådar. Vem vill bli beskylld för att vara idiot bara för att man inte kan läsa tankar utan läser det som är skrivet?
Personligheten kommer lysa igenom.Hon byter kanske nick
TS vad är det för häst du hittat?
Om du nu har bra erfarenhet av varmblodiga travare, varför satsar du inte på en sådan? De ligger väl inom din budget, även de bästa av de som skolas o till ridhästar.Jag känner för övrigt till en tjej som fick ett halvblod av sina föräldrar, den kostade runt 100 000. Tjejen föll av och skadade sig och dom fick byta ut den till en lugnare. Min första häst var för övrigt en varmblodig travare, kostade nästan inget gick att rida vart som helst snällare häst får man leta efter.
Hon byter kanske nick
Kan ju meddela att mitt ENDA kriterie är att det ska vara en häst. Den här tråden har inte gett mig något överhuvudtaget och vad jag nu sen väljer att köpa eller inte köpa är min ensak. Kan ju tillägga att ditt beteende är USELT.@aglaonema Vet du en sak. Ditt uppträdande här är USELT. Man gör inte som du gör nu och först berättar en sak och sedan hittar på en alternativ historia och talar om för alla som inte köper den alternativa historia som du nu berättar att de mer eller mindre är dumma i huvudet för att de inte förstod direkt att du inte menade det du sa.
Det är inte konstigt att den inte givit något med tanke på att du gett intrycket av något helt annat. Om du bara är ute efter en häst utan några som helst krav och har en budget på 50.000 är det extremt konstigt att du inte hittat en.Kan ju meddela att mitt ENDA kriterie är att det ska vara en häst. Den här tråden har inte gett mig något överhuvudtaget och vad jag nu sen väljer att köpa eller inte köpa är min ensak. Kan ju tillägga att ditt beteende är USELT.
Kan ju meddela att mitt ENDA kriterie är att det ska vara en häst. Den här tråden har inte gett mig något överhuvudtaget och vad jag nu sen väljer att köpa eller inte köpa är min ensak. Kan ju tillägga att ditt beteende är USELT.
Du är rolig. Har du glömt vad du har skrivit i tråden?Kan ju meddela att mitt ENDA kriterie är att det ska vara en häst. Den här tråden har inte gett mig något överhuvudtaget och vad jag nu sen väljer att köpa eller inte köpa är min ensak. Kan ju tillägga att ditt beteende är USELT.
Jag är inte intresserad av svaren mer har redan hästar att titta på och tråden gav mig inget, så jag tappade intresset helt enkelt.Du är rolig. Har du glömt vad du har skrivit i tråden?
Enda anledningen till att tråden inte "gett dig något" är ju för att du vägrar ta till dig av svaren du fått?
Är tråden ens seriöst menad från första början?
Och du har fortfarande inte svarat på frågan: varför tror du själv att du har haft så svårt att hitta en häst?
Man kan ju fråga sig vems beteende som är USELT.Jag är inte intresserad av svaren mer har redan hästar att titta på och tråden gav mig inget, så jag tappade intresset helt enkelt.
Ja VERKLIGEN.Man kan ju fråga sig vems beteende som är USELT.