Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte de har någon moderering att tala om på Hästnet, det är annonsörerna som lägger in under fel kategori.Hej. En grej som jag tycker är litet konstig på h**tnet. Där under rubriken Fullblod finner man travare quarterhästar m.m. Vad jag tycker borde det ligga Engelska eller Arabiska fullblod under den fliken.
Om det väger under ett kilo, skicka lätt eller rabattfrimärken.Jag har sålt ett flugtäcke. Vet någon hur man billigast skickar det?
Jag hade tänkt skicka med Schenker, det vägar nog över 1 kg. Men måste man betala med kort då hemifrån? jag tycker det känns säkrare att betala hos ombudet.Om det väger under ett kilo, skicka lätt eller rabattfrimärken.
Över ett kilo, schenker
Du bokar hemifrån och betalar med kort eller internetbank. Varför känns det säkrare hos ombud?Jag hade tänkt skicka med Schenker, det vägar nog över 1 kg. Men måste man betala med kort då hemifrån? jag tycker det känns säkrare att betala hos ombudet.
Internetbank, menar du som vanlig räkning då? det är ju inga problem, men annars är jag inte jättesugen på att registrera mitt vanliga kort på nätet.Du bokar hemifrån och betalar med kort eller internetbank. Varför känns det säkrare hos ombud?
Ja men typ, schenker skickar dig till din bank där du får logga in med din bankdosa och välja vilket konto pengarna ska dras ifrån. Bankdosan igen och så klart, med risk för att jag hoppat över något steg.Internetbank, menar du som vanlig räkning då? det är ju inga problem, men annars är jag inte jättesugen på att registrera mitt vanliga kort på nätet.
Ok, ja men då testar jag väl det då tack för hjälpen.Ja men typ, schenker skickar dig till din bank där du får logga in med din bankdosa och välja vilket konto pengarna ska dras ifrån. Bankdosan igen och så klart, med risk för att jag hoppat över något steg.
raderatJa men typ, schenker skickar dig till din bank där du får logga in med din bankdosa och välja vilket konto pengarna ska dras ifrån. Bankdosan igen och så klart, med risk för att jag hoppat över något steg.
Jo jag tror det!! Visserligen har jag skickat via Tradera innan och de har väl rabatter, men blev paff.Har inte Schenker höjt sina priser väldigt mycket?
Måste ta itu med att sortera ut lite schabrak och täcken som är i "fel" färg och som inte behövs och sälja, men drar mig för alla "finns den kvar"-frågor där man svarar att ja, den finns kvar och sen blir det tyst Var det bara någon form av undersökning av hur många saker som ligger kvar på annons trots att de är sålda eller...
Skicka lätt är spårbart men ej försäkrat.Jo jag tror det!! Visserligen har jag skickat via Tradera innan och de har väl rabatter, men blev paff.
Skickat två paket med dem nu, 100kr/st har de gått på. Ett schabrak packat i påse och ett träns packat i en kartong 30x30 och 5cm högt. 1kg har jag märkt dem. Var inge billigare om de vägt 500g.
Är Posten Skicka Lätt spårbart? Samma princip som schenker med paketlapp fast annan inlämning?
Ja då blir det ju skicka lätt framöver.Skicka lätt är spårbart men ej försäkrat.
Yes, man bokar och skriver ut paketlapp hemma.
1 kg 53 kr
2 kg 89 kr (lite osäker dock)
Schenker har höjt priserna, ja. Förut kostade 10 kg 120 kr att skicka, nu 131 kr.
Men de verkar ha höjt de mindre försändelserna mycket mer, har för mig att 1 kg kostade cirka 60 kr att skicka, nu 98 kr
https://skicka.dbschenker.com