Schenker är långsamma.Dumma Schenker, det står fortfarande att det är på väg till sortering. Det borde ha sorterats nu tycker jag. Vill gärna att hon får paketet denna veckan. Det borde väl gå? Lämnade in det i söndags kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schenker är långsamma.Dumma Schenker, det står fortfarande att det är på väg till sortering. Det borde ha sorterats nu tycker jag. Vill gärna att hon får paketet denna veckan. Det borde väl gå? Lämnade in det i söndags kväll.
Mja, kollade nu och 04.30 idag var det på väg till ombud. Kanske tom blir att hon kan hämta ut det idagSchenker är långsamma.
Jag har insett samma sak. Dock tror jag inte att mina gamla trista prylar är så attraktiva på begagnatmarknaden? Det finns ju en orsak till att jag inte vill ha dem längre (t ex slitna, urtvättade, dålig passform etc). Blir nog snarare till att rensa och kasta en del här.Insåg häromdagen att jag har alldeles för mycket saker (fortfarande..) till hästarna som inte används utan bara förvaras.
Borde alltså rensa och sälja iväg, men jag har ingen lust. Gnäll gnäll ^^
Jag har insett samma sak. Dock tror jag inte att mina gamla trista prylar är så attraktiva på begagnatmarknaden? Det finns ju en orsak till att jag inte vill ha dem längre (t ex slitna, urtvättade, dålig passform etc). Blir nog snarare till att rensa och kasta en del här.
Säljaren blir skitsur, påstår att jag inte kan ha fått särskilt många svar på min annons, att hon också jobbar mkt och att hästen säkert ändå är alldeles för svår för mig.
Jo det tycker jag.Suck, nu strular köparen. Klagar på att vissa delar inte passar. Men frågar man inte om måtten så är det väl en chansning man tar som köpare...?
KL
Har alla sadelmärken plötsligt börjat ange bomvidderna enligt "MW"??
Ser äldre Stübbensadlar, gamla County och Lewa ute som har MW-bom (eller W eller motsvarande), så man får konstant höra av sig och fråga vad som faktiskt står stämplat på sadeln. Oftast finns ju då en märkning enligt tillverkarens eget system, så att man kan jämföra ordentligt, men det känns drygt att behöva fråga efter den.
Det bästa var en Lewasadel som angavs "vet inte bomvidden, men den är VID", och när jag kontaktat säljaren och förklarat var hon skall titta och efter vilka siffror så får jag svaret "31". Har redan en sådan, och VID med stora bokstäver är lite granna att ta i tycker jag...