Kontrollera skärmtid

Golden_Heart

Trådstartare
Vilka appar använder ni för att kontrollera era barns skärmtider?
Dottern har en android och det verkar bara funka lite det inbyggda, men inte fullt ut.
Har provat Screentime och Family Link, men dottern klarar av att glitcha förbi dem.
Hon behöver begränsad skärmtid för att inte vara uppe för länge.
Har ni några tips?

Vilka appar använder ni för att kontrollera era barns skärmtider?
Dottern har en android och det verkar bara funka lite det inbyggda, men inte fullt ut.
Har provat Screentime och Family Link, men dottern klarar av att glitcha förbi dem.
Hon behöver begränsad skärmtid för att inte vara uppe för länge.
Har ni några tips?
Ingen aning, vi kör än så länge med dåligt samvete och säga till.

Prova att ha plattan/telefonen utanför sovrummet efter klockan X?

Inget spelande pa telefonen efter läggdags, nu fungerar det bra att dom har telefonen som väckarklocka men om dom skulle börja använda telefonen da sa far den helt enkelt inte följa med in i sovrummet utan förvaras pa förvaringhyllan i köket (där vi laddar och lägger telefoner/plattor när dom inte används). Dagstid har vi koll.

Barnen är 10 och 11 ar.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 369
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama