R
Raderad medlem 68338
Jag har jobbat mkt med att få fram ett intensivt ljus med citrongul och mixat med presussiskt blå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbar! Hennes hy ser magisk ut! Och känner jag inte igen det där kattansiktet?Detta hände idag. Bas lagd på hela duken.
Katten kommer till liv i nästa lager då jag kan börja med pälsen. Nu är det vara block av skuggor typ. Ordnar skevheter osv också i nästa lager. Kommer också måla kvinnans hår då.
Har främst fokuserat på att få ljuset rätt i basen nu.
Visa bifogad fil 83832
Underbar! Hennes hy ser magisk ut! Och känner jag inte igen det där kattansiktet?
Det är intressant detalj som funkar tycker jag.Här är hela duken nu. Jag vacklar mellan om jag tycker att det är en kul lite surrealistisk effekt att håret är nedstoppat i kragen eller ej… tror jag gillar det! Det är inte klart dock utan det ska blir detaljer där.
Kommer korrigera skevheter sen i nästa steg. Bakgrunden är också bara en ”arbetsbakgrund” för att ha ngt att måla emot
Visa bifogad fil 83855
Och denna oljemålning som är helt den stil jag gillar på måleri, men tyvärr kan jag inte tyda signaturen så jag har ingen aning om vem som målat. Torbjörn H kanske det står nu vid närmare granskning...
Visa bifogad fil 83891
Blir bara bättre och bättre!
Blir bara bättre och bättre!
Helt fantastiskt! Vad grym du är!
My freakin goodness! Wow! På båda målningarna.
My freakin goodness! Wow! På båda målningarna.
(Målbild: Äga målning av Törnis..)