Har du ihålig rygg? Hon beskrivs ju förvisso som vacker frånsett ryggenJag brukar bli kallad för skogsrå!
Nåja, hellre skogsrå än skogstroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du ihålig rygg? Hon beskrivs ju förvisso som vacker frånsett ryggenJag brukar bli kallad för skogsrå!
En del blir ju lite arbetsskadade av att arbeta i vården så man kan kläcka ur sig t.ex hur fint ett organ är - har väl hänt mig med nån gång
Oftast menar man att organet i fråga är helt friskt, eller så är det ett skolboksexemplar av ens favoritorgan eller något liknande. Sen är ju t.ex njurar extremt fina och coola i allmänhet. Så det är inte alltid riktigt menat som en komplimang.
Har du ihålig rygg? Hon beskrivs ju förvisso som vacker frånsett ryggen
Nåja, hellre skogsrå än skogstroll
Bara att nån okänd ska komma och pilla på ens ansikte?!Kan det varit samma näsfixerade person som kom fram till mig inne på ett apotek en gång, drog fingret nedför min näsrygg och log: "du har en riktigt rak näsa du!" ?
När man själv frågar ”Oj vilken fantastisk fin färg på ögonen du har, är de äkta?” Inte värdens mest intelligenta kommentar kanske.....
Vilket sammanträffandeEn kompis till mig, när vi var yngre blev så glad då en kille sagt "vilka vackra ögon du har, är de äkta?"
Det kanske inte är så ovanlig tankevurpa. Min lyckades jag klämma fram efter en av mina förlossningar till en sjuksköterska. Hon tog den nog inte så allvarligtVilket sammanträffande
”Jösses vilka fina ögon du har - de är sådär psykopatblå!”
Ja men precis! ”Huskyögon” har jag fått höra också, vilket också kändes typ 100ggr bättreFörstår visserligen exakt vad personen menade, hade en chef med sådana ögon Väldigt vackert, men isblå är nog en trevligare benämning!
Men visst! kommentaren var ju inte så farlig men just det oväntade fingret var ganska obehagligt. Mannen i fråga verkade i övrigt helt 'normal' också, förutom ett lite självgott leende. Mycket obehagligt.Bara att nån okänd ska komma och pilla på ens ansikte?!
Man undrar ju om han var plastkirurg.Men visst! kommentaren var ju inte så farlig men just det oväntade fingret var ganska obehagligt. Mannen i fråga verkade i övrigt helt 'normal' också, förutom ett lite självgott leende. Mycket obehagligt.
Va? Varför skulle han vara det?Man undrar ju om han var plastkirurg.
För att man är extra intresserad av raka näsor och perfekta kroppsdelar om man har det som arbete?Va? Varför skulle han vara det?