Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommentarer i den stilen är ju inget annat än förolämpningarMin, inte så välformulerade, makes enda kommentar om mitt utseende under 20 års relation:
du är inte så snygg men klär dig så det inte märks.
Även en favorit från en kollega som är 20+ år äldre än jag när flera undrade varför jag ”alltid” var singel.
”Män är rädda för dig N, du behöver liksom inte en man. Du kan allt själv redan!”
Tog de som en komplimang
Jag fick den kommentaren av ett ex, i det fallet var det var menat som ett klagomål. Han var missnöjd med att jag inte bad honom om hjälp med ditt och datt, och därmed fick han inte möjlighet att säga nej och styra och ställa med mig.
Jag valde däremot att ta det som en komplimang, och kom med en liten föreläsning för honom varför jag ansåg att det är viktig att kvinnor inte har tummen mitt i handen. Just för att inte vara beroende av diverse rövhattar.
Han blev mycket fort ett ex.
Jag har världens mest osannolika komplimang!
Gjorde kejsarsnitt och skulle tråcklas ihop. Tog lite tid och fick vänta på nån expert för det blödde.
Läkaren som då stog och väntade bakom skynket kände väl att han fick säga nåt snällt och sa- medan han lutade sig fram och tog ögonkontakt.
- Du har väldigt fina äggstockar!
Tror inte jag känt mig mer som att någon verkligen såg min insida. Vilket var smått obehagligt.
Jisses liksom? Förstår precis den där märkliga känslan av att... ha denna personen brukar sprätta upp folk och har ju sett många organ. Så häftigt att mina organ är bra... Eller?Åh nu fick jag flashback till en gång när jag ultraljudade diverse inre organ pga ospecifika magsmärtor. Ligger där lagom smärtpåverkad och läkaren tittar runt och utbrister "här har vi en väldigt vacker vänsternjure!"
Åh gud, den här har jag också fått så många gånger... även av kvinnor.”Gillar dina breda höfter, kommer kunna få många barn”
”Du har sånna barnfödarhöfter!”
Alltså två olika män som kommenterat.
Kände mig som nått typ av avelsföremål