Verkligen udda..Ditt skratt är helt fantastiskt, som ett billarm
Ehh, okaj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen udda..Ditt skratt är helt fantastiskt, som ett billarm
Ehh, okaj![]()
Det tycker jag var fint! (Ja alltså den första delen, resten säger min inbyggda fotfobi nej tillJag har blivit kallad betong-rå. Urbant skogsrå alltså.
Sen hade jag ett ex som förklarade att jag hade "så mysiga fötter". Visst, nice att han uppskattade dem men jag tycker fötter är rätt läskiga, även mina egna.
Just det. Killen i kassan på systemet ber att få se leg. Tittar noga och utbrister med förvåning i rösten "oj, vad snygg du var!"En vän såg en nytagen bild på mig och utbrast "Oj, du är mycket snyggare än i verkligheten!"
Öh...tack?![]()
Verkligen udda..
Ooh, nu kom minnet upp från en semester utomlands med dåvarande kille. Med var hans barn från tidigare. En dag låg vi och slöade vid poolen, jag i min trekantsbh utan stöd, yngsta barnet (~5 år) sätter sig grensle över mig i solstolen och trycker ihop mina bröst och uttrycker att "de ska ju sitta så här" (och inte ut efter poolkanten som mina just då kändes att göra..) Jaja, att det deras mamma just gjort en bröstop vart rätt uppenbart.Satt på bryggan och drack saft typ när kusinens kusiner kom över. Kusinerna brukade leka mycket med sina kusiner, men jag hade inte träffat dem ännu.
Pappan i den familjen är plastikkirurg och jag tror det precis hade gått upp för deras lille son vad pappan jobbade med. Ungen springer rakt fram till mig och klämmer mig på tuttarna"Känn pappa! De här är mjuka och gosiga och lagom stora, inte som mammas alls, de här är vanliga!" Varpå ungen vänder sig till mig och utbrister "De är jättejättebra! Har ni en håv?"
Som tur är kände inte pappa på mina bröstbåde mamman och pappan bad tusen gånger om ursäkt och sa att sonen blivit helt galet fixerad på riktiga vs silikonbröst nyligen
De lovade att de skulle diskutera med sonen att man inte får göra så. Jag skrattade mest och pikade mamman att mina bröst tydligen var bättre än hennes. Vi hade jättetrevligt sen. Tur att jag inte är superpryd. Ungen fick dessutom en håv
![]()
Min date när jag pluggade i Cambridge klämde ur sig ”you have so beautiful cow eyes ”när jag kanske inte smälte av komplimangen försökte han förklara att kor ju har så stora och själfulla ögon....