konstig annons

Sv: konstig annons

Jo, Sverak är ju Svenska Raskattföreningen (typ) :confused:
Mysko.

Har för mig att ägaren till tiken( valparnas mamma ) finns här inne på Bukefalos..

Tiken är enligt henne utlånad på foder och ägaren själv har inte godkänt parningen...

Hon har nu problem med att få hem tiken igen !

Nämen fy så hemskt. Hoppas att det kommer gå bra för henne och att hon får hem tiken!

Sen att de är reggade i rasklubben innebär krasst sett att de inte är reggade öht...

//E

Man kanske skulle ringa och be att få tala med den egentliga ägaren till tiken för att få mer information om föräldrarna till valparna :angel:
Undrar just hur många valpar man skulle få köpa då..
gissar på noll :angel:

Låtsas vara helt okunnig ang. Sverak. Fråga om det möjligtvis är en ny kennelklubb.

Det är alltså fodervärden som har valparna ute på annons?
Eller har jag fått allt om bakfoten nu :confused:

Har läst annonsen flera ggr nu och kan inte hitta att det står Sverak nånstans? Står bara rasklubb vad jag kan se.

Jahapp. Att det finns folk till allt :mad:

Och ja, Mia_R, det stod Sverak, vilket nästan var lite komiskt i hela den sorgliga soppan :p

Hej här är jag som äger Mimmi hunden som är mor till dessa valpar. Jag har anmält annonsen, men blocket har inte kontaktat mig vidare, utan bara tagit bort "sverak" i annonsen. Jag ville ju att de skulle TA BORT den helt. :cry: Vad ska jag göra nu då?
Hon hinner sälja dem innan äganderätten är avgjord.
(Men min tik är viktigast för mig)

Usch vad hemskt för dig att få din hund parad medans du har henne ute på foder.
Hoppas att du får hem henne snart å så smärtfritt som möjligt.
Less blir man iaf på människor som inte respektarer lagar å moral. Sådant här här ju hänt alldeles för ofta här jag märkt, hörs på alla håll å kanter här på buke nu för tiden.

Jag tror knappast blocket har gått in och ändrat i annonsen, utan det är nog annonsören.

Jaha, jag vet inte hur de arbetar på blocket. En av bukefalisterna har kontaktat annonsören anonymt och påpekat det felaktiga och det var väl då hon ändrade. Men jag VILL HA BORT DEN!!!! :mad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 625
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 590
Senast: MML
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 818
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?